مجمع قاریان قرآن

وحید مجتهدزاده، سفیر قرآنی ۱۷ کشور است
نام «حاج وحید مجتهدزاده» قاری بین‌المللی هم ردیف شده است با تلاوت‌های پرشور و پر نفس، اما این روز‌ها حال استاد چندان خوب نیست؛ دیگر نفسش یاری نمی‌کند و چشمانش سوی سابق را ندارد.
جامعه قاریان قرآن مشهد زمستان ۶۸ تأسیس شد
موسسه فرهنگی «جامعه قاریان قرآن مشهد»، که در محله ولیعصر (عج) قرارگرفته، در زمستان‌۶۸ با تلاش جمعی از قاریان جوان تاسیس شده و در همان آغاز راه، مورد توجه و تایید مقام رهبری قرار گرفته است.
دوره قرآن ۲۵ ساله محله دانش‌آموز، ۱۵۰ پای ثابت دارد
یکی از دوره قرآن‌های قدیمی بانوان منطقه ۱۱ که از ۲۵ سال پیش برپا است، در مسجد «عمار یاسر» و محله دانش آموز است و ۱۵۰ عضو دائمی دارد.
همدلی اهالی محله؛ رمز موفقیت دوره قرآن چهل‌ساله
فضای جلسات قرآن بسیار کوچک و در حدود ۷۵ متر بود تااینکه شهربانو صادقی، یکی از اهالی محله خانه خود را وقف زینبیه کرد.
جامعه قاریان قرآن مشهد چگونه پا گرفت؟
نخستین جلسه هیئت‌مؤ‌سس جامعه قاریان قرآن در منزل سیدجواد در کوچه دانشگاه ۲ با حضور حدود بیست‌تن از قاریان جوان شهرمان شکل گرفت.
یادگار خیاط‌ها در کوچه باغ‌عنبر 
«باغ عنبر» بخشی از همان محله بالا‌خیابان است که این روزها پا‌به‌پای شهر تغییر شکل داده اما در این میانه یک پلاک باقی‌مانده که تاریخ بلند و اصیل خود را حفظ کرده است. باغی که در سال‌های نخست قرن گذشته تبدیل به حسینیه‌ای تاریخ‌ساز شده و این روزها با قدمت 150سال هنوز هم جان دارد و فعال است.
از زمزمه‌های مادر تا قرائت در دارالرحمه
ازکودکی هر زمان که او و برادرش بیمار می‌شدند، مادر که پرستار بیمارستان است، در کنار مراقبت‌های پزشکی، قرآن کوچکش را باز می‌کرد و آیات قرآن را برای پسر بیمارش می‌خواند. زمزمه کلام خدا در دل و جان سیدمیلاد حسینی خوش‌نشست و آینده او را با کلام خدا پیوند داد.