کد خبر: ۷۴
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

بازارچه خیریه « جوانه‌های امید» در محله سجاد برگزار شد

در هفته‌ای که گذشت محله سجاد شاهد برپایی بازارچه « جوانه‌های امید» در دبیرستان دخترانه امام‌رضا(ع) واحد6 بود که به همت دانش‌آموزان این مدرسه راه‌اندازی شد تا با سود حاصل از فروش محصولاتی که هنر دست خودشان بود بتوانند گوشه‌ای از نگرانی‌های نیازمندان در آستانه سال نو را کاهش دهند.

به گزارش شهرآرامحله، معاون پژوهشی دبیرستان دخترانه امام‌رضا(ع) واحد6 در این برنامه بیان کرد: دانش‌آموزان در این بازارچه هنر دست خود را در زمینه‌های مختلف نظیر گل، سبزه و هفت‌سین عید، بافتنی، دست‌سازه‌های نمدی، وسایل آشپزخانه، عروسک و... به نمایش گذاشتند.

 

مسئولیت‌پذیری در برابر همنوع

زهرا جعفری افزود: هدف از برگزاری این بازارچه کمک به نیازمندان در آستانه سال نو بود. به همین دلیل تمام سود حاصل از فروش محصولات صرف خرید بسته‌های عیدانه برای خانواده‌های آسیب‌پذیر می‌شود.
او ضمن بیان اینکه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان نتیجه کلاس‌های کار و فناوری مدرسه است بر ضرورت برگزاری بازارچه‌ تأکید کرد و گفت: انجام کار هنری در دوران کرونا به تقویت حس نشاط و حفظ روحیه شاد دانش‌آموزان کمک می‌کند و علاوه بر این، آن‌ها در زمینه کارآفرینی و کسب و کار نیز پرورش می‌یابند.
جعفری یادآور شد: نوجوانان با کار خیر و برگزاری بازارچه‌های خیریه می‌آموزند دربرابر همنوع خود به‌ویژه نیازمندان بی‌تفاوت نباشند و مسئولیت خود را در قبال آن‌ها به‌خوبی ایفا کنند.

کلمات کلیدی
ارسال نظر