کد خبر: ۵۱۰
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

همسایه با عرفا

کوچه رودکی30 از معابر قدیمی محله بهشتی است. اگر گذرتان به این کوچه قدیمی افتاد، قدم آهسته کنید. دقیقه‌ای زیر سایه درختان توت قدیمی این کوچه استراحت کنید و از درختانش میوه بچینید. کوچه‌ای با همسایه‌های همدل که در کارها مشارکت می‌کنند تا حال و احوال بهتری داشته باشند.

کوچه رودکی30 از معابر قدیمی محله است. اگر گذرتان به این کوچه قدیمی افتاد، قدم آهسته کنید. دقیقه‌ای زیر سایه درختان توت قدیمی این کوچه استراحت کنید و از درختانش میوه بچینید. کوچه‌ای با همسایه‌های همدل که در کارها مشارکت می‌کنند تا حال و احوال بهتری داشته باشند. این کوچه از دو سمت به کوهسنگی منتهی می‌شود. ورودی‌اش از سمت رودکی 30نزدیک مقبره عرفاست، عرفایی که در دامنه بوستان کوهسنگی دفن شده‌اند.

 

کاچی‌های هر سه‌شنبه مسجد امام هادی(ع) سبب شده تا مردم در این روز از راه دور و نزدیک برای مشارکت در پخت این خوراکی خوشمزه و حاجت گرفتن به این مسجد بیایند.

 

درخت‌های قدیمی توت در این کوچه‌ که عمرشان به بیشتر از 50سال می‌رسد برای همه اهالی خاطره‌های توت‌ تکاندن را یادآوری می‌کند.

 

علی مولایی از کسبه قدیمی محله است. او هنر لحاف‌دوزی را از پدرش به ارث برده و از بچگی کنار دست او فوت و فن کار را یادگرفته است.

 

هدایت‌ا... خطیبی 25سال است که در این کوچه سوپرمارکت دارد. از آن مغازه‌های قدیمی که هر چه بخواهید در آن پیدا می‌شود.

ارسال نظر