کد خبر: ۶۹۶
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

مرکز فرهنگی محله دانشجو

خیابان دانشجوی۲۹ یکی از معابر محله دانشجو در منطقه۱۱ است. ورودی این خیابان به دلیل داشتن فضای سبز در هر دو طرف، متفاوت از معابر معمولی است و به عنوان یکی از خیابان‌های سرسبز منطقه شناخته می‌شود. وجود چندین پایگاه فرهنگی از جمله اداره فرهنگی اجتماعی منطقه، فرهنگ‌سرای ترافیک و سرای محله در این خیابان، این محدوده را به مرکزی فرهنگی در محله تبدیل کرده است.

خیابان دانشجوی۲۹ یکی از معابر محله دانشجو در منطقه۱۱ است. ورودی این خیابان به دلیل داشتن فضای سبز در هر دو طرف، متفاوت از معابر معمولی است و به عنوان یکی از خیابان‌های سرسبز منطقه شناخته می‌شود. وجود چندین پایگاه فرهنگی از جمله اداره فرهنگی اجتماعی منطقه، فرهنگ‌سرای ترافیک و سرای محله در این خیابان این محدوده را به مرکزی فرهنگی در محله تبدیل کرده است. از طرفی ناامنی و آمار زیاد سرقت‌ خودروها و منازل، مهم‌ترین مشکل ساکنان دانشجوی۲۹ است که در این سال‌ها زیاد تکرار شده است.

 

مجموعه ورزشی گلسا با داشتن چند سالن، از مراکز ورزشی باکیفیت منطقه است. اداره فرهنگی منطقه۱۱ نیز در این مجموعه واقع شده است.

 

صفر صداقت ۷۱سال دارد و مسن‌ترین کارمند فضای سبز منطقه است که در سال‌های اخیر در بوستان گلسا مشغول به کار‌ بوده است.

 

بوستان گلسا در دو فاز در دو ضلع شمالی‌ و جنوبی دانشجوی۲۹ احداث شده و سبب ایجاد فضایی سرسبز با امکانات ورزشی در محله شده است.

 

فرهنگ‌سرای ترافیک یکی از مراکز فرهنگی منطقه است که در طول سال با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مختلف میزبان شهروندان است.

ارسال نظر