کد خبر: ۸۱۳
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کارکنان شهرداری اولین ساکنان گلدیس بودند

از ابتدا شهرک ولیعصر(عج) نام گرفته بود اما از آنجایی که اولین ساکنان آن کارکنان شهرداری بودند به شهرک شهرداری شناخته می‌شد. فرعی‌های گلدیس12 حالا «شهرآرا» نام دارند. قدیمی‌ها می‌گویند اینجا در گذشته زمین‌های کشاورزی روستای پاچنار بوده و حتی تابلوهای راهنمای کوچه‌ها هم مدتی همین نام را داشته‌اند اما بعد به درخواست اهالی تغییر پیدا کرده است. حالا این کوچه محوری‌ترین کوچه محله گلدیس است.

از ابتدا شهرک ولیعصر(عج) نام گرفته بود اما از آنجایی که اولین ساکنان آن کارکنان شهرداری بودند به شهرک شهرداری شناخته می‌شد. فرعی‌های گلدیس12 حالا «شهرآرا» نام دارند. قدیمی‌ها می‌گویند اینجا در گذشته زمین‌های کشاورزی روستای پاچنار بوده و حتی تابلوهای راهنمای کوچه‌ها هم مدتی همین نام را داشته‌اند اما بعد به درخواست اهالی تغییر پیدا کرده است. حالا این کوچه محوری‌ترین کوچه محله گلدیس است و بیشتر مرکزیت آن هم به‌دلیل مسجد حضرت ولیعصر(عج) در ابتدای آن است.

 

سالن ورزشی به همت بسیج و سپاه در بوستان انتهای کوچه ساخته شده است و به‌طور اختصاصی به آموزش والیبال برای خانم‌ها و آقایان می‌پردازد.

 

خانم زهرا سربرجی بیش از 10سال است که هر چهارشنبه اتوبوسی کرایه می‌کند و خانم‌های محله را در روز زیارتی امام رضا(ع) به حرم می‌برد.

 

بچه‌ها براساس میزان شرکت در نمازهای جماعت و انجام کارهای خیر امتیاز می‌گیرند و می‌توانند از تخفیف در شهریه و اردوهای ورزشی رایگان استفاده کنند.

 

این بوستان برای اهالی فقط کاربری فضای سبز ندارد. بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف با همت اهالی مسجد در آن برگزار می‌شود.

ارسال نظر