کد خبر: ۹۷۳
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

پیوند معلم و فرهنگ

خیابان معلم26 از معابر فرعی بولوار معلم است که شهروندان زیادی در آن تردد دارند. این معبر جزو معدود معابر فرعی بین بولوارهای فرهنگ و معلم است که از 2طرف بازگشایی شده است و این 2بولوار را به یکدیگر متصل می‌کند.

خیابان معلم26 از معابر فرعی بولوار معلم است که شهروندان زیادی در آن تردد دارند. این معبر جزو معدود معابر فرعی بین بولوارهای فرهنگ و معلم است که از 2طرف بازگشایی شده است و این 2بولوار را به یکدیگر متصل می‌کند. به واسطه کاشت درختان از 30سال قبل تاکنون در حال حاضر این خیابان جزو معابر سرسبز منطقه به حساب می‌آید. رونق ساخت و ساز ساختمانی دیگر ویژگی برجسته این خیابان است که سبب حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران این حوزه در این محدوده شده است.

 

مسجد عماربن یاسر در سال83 به همت علی یوسف تمیمی و همکاری اهالی محله ساخته شد که اکنون پایگاه برنامه‌های مختلفی در محله است.

 

دبستان عابس جزو اولین مدارسی است که در منطقه11 ساخته شده است و سنگ بنای آن در سال 1369 گذاشته شده است.

 

علیرضا دادمحمدی کاسب این خیابان است که عمر کاسبی‌اش در این محله طولانی نیست اما انصافش در کسب و کار برای ساکنان قابل‌تحسین است.

 

بوستان عقیق تنها بوستان این محدوده و معابر اطراف است که به همین دلیل عصرهای شلوغی را در تابستان به خود می‌بیند و نیاز به بازسازی اساسی دارد.

ارسال نظر