کد خبر: ۹۸۴
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

محله گشت و گذار

خیابان ارشاد در محله‌ای به همین نام واقع شده و از یک سمت به خیام جنوبی و از سمت دیگر به خیابان شهید صادقی منتهی شده است. این محدوده به دلیل داشتن فضای‌سبز و همچنین وجود ارگان‌های دولتی یکی از خیابان‌های شناخته‌شده شهر محسوب می‌شود. محوطه‌های 512دستگاه و 600دستگاه و 2بوستان «مهر» و «ماه» فضایی برای استفاده از وسایل ورزشی، تفریح و حتی عکس گرفتن به‌ویژه در فصل خزان برای شهروندان مهیا کرده است.

خیابان ارشاد در محله‌ای به همین نام واقع شده و از یک سمت به خیام جنوبی و از سمت دیگر به خیابان شهید صادقی منتهی شده است. این محدوده به دلیل داشتن فضای‌سبز و همچنین وجود ارگان‌های دولتی یکی از خیابان‌های شناخته‌شده شهر محسوب می‌شود. محوطه‌های 512دستگاه و 600دستگاه و 2بوستان «مهر» و «ماه» فضایی برای استفاده از وسایل ورزشی، تفریح و حتی عکس گرفتن به‌ویژه در فصل خزان برای شهروندان مهیا کرده است. همچنین این معبر به مسیر زیارت مشهور است و هرساله عبور زائران و عاشقان امام رضا(ع) را نظاره می‌کند.

 

مسجد غدیرباباعلی(بعثت قدیم) با بیش از 40سال قدمت با شعار جذب جوانان به برگزاری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی می‌پردازد.

 

فضای بازی کودکان به دلیل کرونا تعطیل است. در این فضا تابلوهایی مبنی بر اطلاع‌رسانی و دستورالعمل‌های مراقبتی والدین از کودکان نصب شده است.

 

آب‌نمای موجود در میدان اصلی مجتمع ششصددستگاه که به نام‌های میدان پنگوئن، طوطی و چٌغک معروف است نمادی برای این خیابان محسوب می‌شود.

 

سال گذشته به واسطه اجرای طرح « محله‌ما» بازسازی و کف‌سازی معبر محوری ششصددستگاه با رنگ‌های شاد انجام شد که رضایت اهالی را دربرداشت.

ارسال نظر