کد خبر: ۱۲۱۶
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کوچه باغ‌ویلاهای کلاته برفی

خیابان شاهنامه18، از معابر اصلی و پرتردد محله کلاته‌برفی است. این معبر شهری از سال‌ها پیش میزبان هم‌وطنان ما از استان سیستان و بلوچستان است و بیش از 5هزار شهروند بلوچ در کنار ساکنان قدیمی این خیابان روزگار می‌گذرانند. انتهای این معبر شهری که «آریا» نام‌گذاری شده است مرکز ساخت باغ‌ویلاها شده است که مشکلات بسیاری از جمله ترافیک زیاد و افزایش تصادفات را برای ساکنان محله به وجود آورده است.

خیابان شاهنامه18، از معابر اصلی و پرتردد محله کلاته‌برفی است. این معبر شهری از سال‌ها پیش میزبان هم‌وطنان ما از استان سیستان و بلوچستان است و بیش از 5هزار شهروند بلوچ در کنار ساکنان قدیمی این خیابان روزگار می‌گذرانند. انتهای این معبر شهری که «آریا» نام‌گذاری شده است مرکز ساخت باغ‌ویلاها شده است که مشکلات بسیاری از جمله ترافیک زیاد و افزایش تصادفات را برای ساکنان محله به وجود آورده است. سطح پایین امکانات اولیه زندگی مانند کمبود آب و قطعی برق زیاد از نقاط ضعف این خیابان است.

 

مسجد امیرالمؤمنین(ع) مسجد قدیمی این خیابان، سال‌هاست به‌طور نیمه‌ساز رها شده اما هر روز میزبان نمازگزاران است.

 

عبدالکریم نارویی یکی از شهروندان بلوچ شناخته شده و معتمد ساکن این خیابان است که حدود 30سال پیش به این نقطه مهاجرت کرده است.

 

قبور بدون سنگ قبر و پوشیده شده از قلوه‌ سنگ‌های درشت، شکل و شمایل خاصی به آرامستان انتهای این خیابان داده است.

 

نگهداری احشام در قسمت‌هایی از این خیابان، موضوعی است که با بهداشت زندگی شهری مغایرت دارد و سبب نارضایتی بسیاری از اهالی این خیابان است.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهروز
|
-
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
من ساکن اینجاهستم فقط چند کوچه آسفالت شده بقیه کوچه ها نشده در زمستان خیلی اذیتیم اگه رسیدگی بشه خوبه.