کد خبر: ۱۴۹۳
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
کوچه دانش‌آموز10 در محله دانش‌آموز واقع شده است که ورودی آن با احداث یک فضای سبز خطی بن‌بست است و در انتهای آن که به دانشجو9 متصل می‌شود بوستان گل‌ها واقع شده است. در این معبر دبیرستان معراج و هنرستان امام خمینی(ره) نیز قرار دارند که فضایی تربیتی و فرهنگی در این کوچه ایجاد کرده‌اند. ویژگی خاص این معبر محله دانش‌آموز سرسبزی آن است، 2طرف این کوچه را درختان سرسبز قدیمی احاطه کرده‌اند که سبب زیبایی این مسیر شده است.

کوچه دانش‌آموز10 در محله دانش‌آموز واقع شده است که ورودی آن با احداث یک فضای سبز خطی بن‌بست است و در انتهای آن که به دانشجو9 متصل می‌شود بوستان گل‌ها واقع شده است. 

در این معبر دبیرستان معراج و هنرستان امام خمینی(ره) نیز قرار دارند که فضایی تربیتی و فرهنگی در این کوچه ایجاد کرده‌اند. ویژگی خاص این معبر محله دانش‌آموز سرسبزی آن است، 2طرف این کوچه را درختان سرسبز قدیمی احاطه کرده‌اند که سبب زیبایی این مسیر شده است.

 

دبیرستان دوره اول پسرانه معراج در سال65 در این کوچه ساخته شده است و از قدیمی‎‌‌ترین مدارس منطقه11 به حساب می‌آید.

 

درختان با قدمت بیش از 40سال در این کوچه قرار دارند که عمر بسیاری از آن‌ها از خیلی از ساختمان‌ها و مدت حضور ساکنان آن‌ها بیشتر است.

 

حسین سالاری، فروشنده نوشت‌افزار 66ساله دانش‌آموز10 است که بیش از 12سال در این معبر مغازه دارد و اهالی کوچه به‌ویژه دانش‌آموزان او را به خوش‌رویی می‌شناسند.

 

بوستان قدیمی گل‌ها، فضایی سرسبز در انتهای این معبر است که مکانی مناسب برای ورزش صبحگاهی اهالی محله دانش‌آموز و دانشجو است.

 

ارسال نظر