کد خبر: ۱۶۴۸
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

خیابان دنج و پرامکان جاهدشهر

سجادیه7 که به نام «گل‌ها» نام‌گذاری شده است خیابانی عریض است با بناهای نوساز، آسفالت یکدست و بی‌چاله‌چوله، بوستان‌های محلی تزیین شده با چمن و گل‌های فصلی، آرام و نزدیک به بازار تجاری محله. در واقع هرآنچه برای یک زندگی آرام و بدون دغدغه احتیاج است در خیابان گل‌ها یافت می‌شود. محدوده‌ای دنج از محله جاهدشهر که یک سالن ورزشی سرپوشیده، تنها کتابخانه منطقه12، مرکز بهداشت و فضاهای سبز و رفاهی و آموزشی متعددی را در خود جای داده است.

سجادیه7 که به نام «گل‌ها» نام‌گذاری شده است خیابانی عریض است با بناهای نوساز، آسفالت یکدست و بی‌چاله‌چوله، بوستان‌های محلی تزیین شده با چمن و گل‌های فصلی، آرام و نزدیک به بازار تجاری محله. 

در واقع هرآنچه برای یک زندگی آرام و بدون دغدغه احتیاج است در خیابان گل‌ها یافت می‌شود. محدوده‌ای دنج از محله جاهدشهر که یک سالن ورزشی سرپوشیده، تنها کتابخانه منطقه12، مرکز بهداشت و فضاهای سبز و رفاهی و آموزشی متعددی را در خود جای داده است. 

"قائم" نام قدیمی‌ترین مجتمع مسکونی محله جاهدشهر است که بیش از 20 سال قبل بنا شده است و پیش‌تر، پرسنل سپاه پاسداران در آن ساکن بودند.

 

بوستان محلی قائم امکاناتی ازجمله فضای بازی کودکان، لوازم ورزشی، بدن‌سازی، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را در دل خود جای داده ‌است.

 

ابوالفضل امانیان از کاسبان خوش‌نام، منصف و قدیمی‌ خیابان گل‌هاست. مغازه خواروبار فروشی او مدت‌هاست برای اهالی محله آشناست.

 

سالن سرپوشیده شهید نیکنام یک مجموعه ورزشی چندمنظوره است که در دی ماه سال95 افتتاح شده است و در رشته‌های توپی و رزمی فعالیت دارد.

 

ارسال نظر