کد خبر: ۱۷۷۷
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کوچه مدرسه‌ها

کمبود کاربری‌های آموزشی و فضای سبز از جمله مشکلات اهالی منطقه12 است. با این حال معبر اقدسیه9 از این نوع کاربری‌ها غنی است و خانواده محمودی هاشمی با مشارکت در ساخت یک دبستان ابتدایی و یک مرکز آموزشی متوسطه اول در این خیابان سنگ تمام گذاشته‌اند، علاوه‌براین مراحل اجرای یک آموزشگاه کارودانش خیّرساز دیگر هم در شرف اتمام است و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کمبود کاربری‌های آموزشی و فضای سبز از جمله مشکلات اهالی منطقه12 است. با این حال معبر اقدسیه9 از این نوع کاربری‌ها غنی است و خانواده محمودی هاشمی با مشارکت در ساخت یک دبستان ابتدایی و یک مرکز آموزشی متوسطه اول در این خیابان سنگ تمام گذاشته‌اند.

علاوه‌براین مراحل اجرای یک آموزشگاه کارودانش خیّرساز دیگر هم در شرف اتمام است و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین اولین بوستان کم‌نهاده کشور که با رویکرد پایدار ساخته شده ‌است، در این خیابان جای گرفته و به همراه بوستان شبنم، اهالی را از حیث داشتن فضای سبز زیبا و باطراوت بی‌نیاز کرده‌ است.

بوستان کم‌نهاده الهیه اولین پارک کم‌نهاده کشور است که در زمینی به وسعت 8هزار و 500مترمربع طراحی و اجرا شده است.

 

دبیرستان دوره اول اقدس محمودی هاشمی به همت خیّر مدرسه‌ساز، ابراهیم محمودی هاشمی و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس در سال1397 ساخته شده است.

 

حاج احمد آقا و حاج رضا( احمد حسنی و رضا بهلوری)، 7دهه از زندگی خود را پشت سر گذاشته‌اند و 3دهه با یکدیگر رفاقت دارند و از معتمدان این معبر هستند.

 

ارسال نظر