کد خبر: ۱۸۳۱
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کوچه سرسبز همدلی

کوچه شهید ستاری4/4 در محله شریف واقع شده است و به‌واسطه وجود درختان نسبتا قدیمی جزو معابر سرسبز منطقه محسوب می‌شود. همدلی اهالی این کوچه سبب شده است که مشکلات شهروندان در زمان کمی در جلسات مسجد امام رضا(ع) مطرح و حل شود. ساکنان این معبر در حل معضلات عمومی کوچه هم با یکدیگر همراه هستند و برای رفع آن‌ها به‌طور گروهی پیگیری می‌کنند. این همراهی و حسن نیت ساکنان کوچه در قبال یکدیگر سبب شده است که این معبر جزو معابر محبوب برای سکونت در منطقه باشد.

کوچه شهید ستاری4/4 در محله شریف واقع شده است و به‌واسطه وجود درختان نسبتا قدیمی جزو معابر سرسبز منطقه محسوب می‌شود. همدلی اهالی این کوچه سبب شده است که مشکلات شهروندان در زمان کمی در جلسات مسجد امام رضا(ع) مطرح و حل شود.

 ساکنان این معبر در حل معضلات عمومی کوچه هم با یکدیگر همراه هستند و برای رفع آن‌ها به‌طور گروهی پیگیری می‌کنند. این همراهی و حسن نیت ساکنان کوچه در قبال یکدیگر سبب شده است که این معبر جزو معابر محبوب برای سکونت در منطقه باشد.

 

مجتمع فرهنگی و مسجدامام رضا(ع) به‌واسطه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و مذهبی محل تردد بسیاری از اهالی کوچه و محله به‌ویژه کودکان است.

 

زمین ورزشی روباز شریف تنها فضای ورزشی شهید ستاری4/4 و محله شریف است که نیاز به ترمیم و رفع نواقص دارد.

 

بوستان زمرد به عنوان یک فضای سبز محلی پرتردد در این معبر واقع شده است و امکانات ورزشی بزرگسالان و تفریحی کودکان را در خود جای داده است.

 

وحید جاودانی، رئیس شورای اجتماعی محله شریف، قاری قرآن، عضو هیئت امنای مسجد و مدرس افتخاری بسیج در درس قرآن در آموزش و پرورش است.

 

ارسال نظر