کد خبر: ۱۹۸۰
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کوچه‌ قدیمی‌ترین مجتمع مسکونی در منطقه12

خیابان اقدسیه36 و مجتمع‌های مسکونی‌ای که در دل آن جای دارد، شناسنامه محدوده تازه‌تأسیس الهیه هستند. این خیابان در خاطرات افرادی حضور دارد که بیشتر از 25سال گذشته به این مکان کوچ کرده‌اند و واحدهای مسکونی را به‌صورت اجاره به شرط تملک از اداره مسکن و شهرسازی قدیم خریدند، با مبلغ یک‌میلیون تومان پول پیش و اقساط 28هزار تومان در ماه! این خیابان هم بوستان محلی دارد، هم بازارمحله مناسب و هم برج‌های مسکونی لوکس و گران‌قیمتی که هر روز سربه آسمان می‌کشند؛ ترکیبی از مدرنیته و نوستالژی که حال آدم را خوب می‌کند.

خیابان اقدسیه36 و مجتمع‌های مسکونی‌ای که در دل آن جای دارد، شناسنامه محدوده تازه‌تأسیس الهیه هستند. این خیابان در خاطرات افرادی حضور دارد که بیشتر از 25سال گذشته به این مکان کوچ کرده‌اند و واحدهای مسکونی را به‌صورت اجاره به شرط تملک از اداره مسکن و شهرسازی قدیم خریدند، با مبلغ یک‌میلیون تومان پول پیش و اقساط 28هزار تومان در ماه! 

این خیابان هم بوستان محلی دارد، هم بازارمحله مناسب و هم برج‌های مسکونی لوکس و گران‌قیمتی که هر روز سربه آسمان می‌کشند؛ ترکیبی از مدرنیته و نوستالژی که حال آدم را خوب می‌کند.

 

بوستان یاس، بوستانی با 5هزار مترمربع وسعت است که به‌تازگی به زمین بازی کودکان مجهز شده‌ است.
دانشگاه فنی و حرفه‌ای ثامن‌الحجج(ع) در سال1375 در انتهای این معبر ساخته شد و امروز بیشتر از هزار دانشجو دارد که در 15رشته فنی تحصیل می‌کنند.

 

محمدتقی شریعتی بین جوان‌های این معبر معروف به عمو محمد است، از افراد خوشنام و معتمد محلی است و در20سال گذشته ساکن مجتمع مسکونی «آرای» بوده است.

 

مجتمع مسکونی تاش در خیابان اقدسیه36 قدیمی‌ترین مجموعه مسکونی در منطقه12 است که به صورت واحدهای 2طبقه در سال1375 ساخته شده است.

 

ارسال نظر