کد خبر: ۲۰۷۸
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

خیابان جاهد، راسته نیکوکاران

خیابان جاهد از جمله اولین معابر ساخته شده در منطقه12 است که بخشی از محله جاهدشهر به حساب می‌آید. معبری که یک طرف آن، از ابتدا تا انتها در اختیار مؤسسات و بنیادهای خیریه است، بیشتر ساختمان‌های مسکونی این خیابان برخلاف بسیاری از معابر و محلات منطقه12، حیاط‌دار و‌ دراصطلاح ویلایی است و از آپارتمان‌های سربه فلک کشیده و چندین‌طبقه خبری نیست.

خیابان جاهد از جمله اولین معابر ساخته شده در منطقه12 است که بخشی از محله جاهدشهر به حساب می‌آید. معبری که یک طرف آن، از ابتدا تا انتها در اختیار مؤسسات و بنیادهای خیریه است، بیشتر ساختمان‌های مسکونی این خیابان برخلاف بسیاری از معابر و محلات منطقه12، حیاط‌دار و‌ دراصطلاح ویلایی است و از آپارتمان‌های سربه فلک کشیده و چندین‌طبقه خبری نیست. بوستان قاصدک از بوستان‌های محلی این خیابان است که بیش از 2هزار و 500مترمربع وسعت دارد و به‌تازگی به پارک بازی کودکان مجهز شده ‌است.

شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) مرکز نگهداری نوزادان و نوباوگان بی‌سرپرست است که طول فعالیت 21ساله خود به یاری هزاران کودک شتافته است.
مجتمع گلستان علی(ع) از مجموعه‌های اقامتی و آموزشی استعدادهای درخشان است که با ایجاد شرایط حرفه‌آموزی در خدمت‌رسانی به کودکان بی‌سرپرست فعالیت دارد.

 

ارسال نظر