کد خبر: ۲۰۹۷
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کوچه شهید وطن‌دوست، محلی برای آرامش ایتام 

کوچه شهیدوطن‌دوست در ابتدای شهرک شهیدرجایی و محله پورسینا، یک شهر تمام‌عیار است. زیرا در آن خیلی‌چیزها پیدا می‌شود؛ از فروشگاه و مدرسه گرفته تا درمانگاه و سالن ورزشی. 4کوچه موازی با هم 250واحد مسکونی تقریبا یک‌شکل را در دل خود جای داده است. مدیریت این واحدها با مؤسسه خیریه امام محمد باقر(ع) است؛ مؤسسه‌ای که در ابتدای همین مجموعه و کوچه مستقر است تا هوای ایتام بی‌بضاعت مناطق کم‌برخوردار را داشته باشد.

کوچه شهیدوطن‌دوست در ابتدای شهرک شهیدرجایی و محله پورسینا، یک شهر تمام‌عیار است. زیرا در آن خیلی‌چیزها پیدا می‌شود؛ از فروشگاه و مدرسه گرفته تا درمانگاه و سالن ورزشی و... .
4کوچه موازی با هم 250واحد مسکونی تقریبا یک‌شکل را در دل خود جای داده است. مدیریت این واحدها با مؤسسه خیریه امام محمد باقر(ع) است؛ مؤسسه‌ای که در ابتدای همین مجموعه و کوچه مستقر است تا هوای ایتام بی‌بضاعت مناطق کم‌برخوردار را داشته باشد. سالن اجتماعات بزرگ این مجموعه در انتهای آن قرار دارد که در مناسبت‌های مذهبی و ایام شادی و سوگواری اهل‌بیت(ع) با برنامه‌های متفاوت میزبان ساکنان کوچه شهیدوطن‌دوست است.

 

مدرسه آفرینش مهر مدرسه‌ای کوچک برای کودکان این مجموعه است.

 

مسجد حضرت رضا(ع) و کانون فرهنگی‌وتبلیغی امام رضا(ع) و پایگاه بسیج شهیدوطن‌دوست از مکان‌های پرآمدوشد اهالی این کوچه است.

 

ماه‌گل رضایی یکی از زنان ساکن این کوچه است که بیش از 20سال در آشپزخانه مجموعه مسکونی خیریه امام محمدباقر(ع) برای ساکنان آشپزی می‌کند.

 

سالن تربیت‌بدنی مجموعه در کوچه شهیدوطن‌دوست قرار دارد و زنان و دختران ورزشکار زیادی اوقات فراغتشان را اینجا سرمی‌کنند.
ارسال نظر
نظرات بینندگان
قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
1
0
تشکراز تمام مسئولین وخییرین دلسوز