کد خبر: ۲۱۲۱
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کوچه خانواده جانبازان و شهدا در کوی امیرالمؤمنین

کوچه خیبر28 که به دلیل قرارگرفتن ایستگاه آتش‌نشانی شماره12 در ورودی آن با نام کوچه آتش‌نشانی نیز شناخته می‌شود سابقه 40ساله سکونت دارد. اولین ساکنان آن خانواده شهدا وجانبازان ارتش و سپاه هستند. هنوز هم اکثریت این کوچه را خانواده شهدا و جانبازان تشکیل می‌دهند. یک سمت خیابان مسکونی است و در سمت دیگر پارک و فضای سبز قرار گرفته است.

کوچه خیبر28 که به دلیل قرارگرفتن ایستگاه آتش‌نشانی شماره12 در ورودی آن با نام کوچه آتش‌نشانی نیز شناخته می‌شود سابقه 40ساله سکونت دارد. اولین ساکنان آن خانواده شهدا وجانبازان ارتش و سپاه هستند. هنوز هم اکثریت این کوچه را خانواده شهدا و جانبازان تشکیل می‌دهند. یک سمت خیابان مسکونی است و در سمت دیگر پارک و فضای سبز قرار گرفته است. ایستگاه آتش‌نشانی نیز که تنها ایستگاه محدوده محله کوی امیرالمؤمنین(ع) است در ورودی این خیابان قرارگرفته است.

 

قاسم‌علی سبحانی 57ساله یکی از مجروحان شیمیایی جنگ تحمیلی و از ساکنان قدیمی این کوچه است. او روزش را با قدم زدن در پارک آغاز می‌کند.

 

پارک میخک با قرارگرفتن در حاشیه این خیابان بخشی از نیازهای ساکنان محله به فضای سبز را جبران کرده است.

 

فضای سبز موجود در این کوچه نمای زیبایی به آن بخشیده است. چنان‌که خیبر28 را به سرسبزی آن می‌شناسند.

 

در ورودی سمت راست این خیابان ایستگاه آتش‌نشانی شماره12 قرار گرفته است. این ایستگاه با داشتن امکانات مناسب و نیروهای متخصص با اطفای حریق درخدمت شهروندان است.
ارسال نظر