کد خبر: ۲۱۹۰
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

رکورددار روپایی در مسابقات محلات

امیرمحمد بشتام دوسال قبل با حضور در باشگاه فوتبال پیام پارس فوتبال حرفه ای را شروع می کند. در این مدت با شیوع کرونا موفقیت هایی نیز به دست می آورد.او با زدن 1800روپایی در یک مرحله یکی از رتبه‌داران این رشته در رده نونهالان مشهد است و در مسابقات روپایی محلات شهرداری مشهد با زدن 123روپایی در یک دقیقه موفق به کسب رتبه اول این مسابقات شده است.

مثل همه پسربچه ها ورزش فوتبال را از کودکی از محله و مدرسه شروع می کند. در ادامه، این علاقه پای او را به مدرسه فوتبال باز می‌کند. امیرمحمد بشتام متولد سال 1388ساکن محله امیرالمؤمنین(ع) و روپایی زن حرفه ای است.

او با زدن 1800روپایی در یک مرحله یکی از رتبه‌داران این رشته در رده نونهالان مشهد است و در مسابقات روپایی محلات شهرداری مشهد با زدن 123روپایی در یک دقیقه موفق به کسب رتبه اول این مسابقات شده است.

او دوست دارد در جام جهانی فوتبال حضور یابد و همانند خداداد عزیزی برای فوتبال ایران افتخارآفرینی کند.


اولین مربی من پدرم بود

امیرمحمد بشتام علاقه به فوتبال و پیشرفت در آن را به نوعی مدیون حمایت ها و پشتیبانی های پدرش می داند و می گوید: پدرم از کودکی به فوتبال علاقه مند بود و حتی در زمینه فوتبال نیز موفقیت هایی کسب کرده بود.

اما به دلیل مخالفت های پدربزرگم آن را کنار گذاشته بود. او اولین معلم و حامی من در فوتبال است. از همان دوران کودکی دو نفره با هم فوتبال بازی می کردیم بعدها با همدیگر به دیدن مسابقات فوتبال تیم های باشگاهی و کشوری که در مشهد برگزار می شد می رفتیم.

پدرم کتاب ها و سی دی های فوتبال را برایم تهیه می کرد و من را با قوانین فوتبال حرفه ای آشنا کرد. در برگزاری مسابقات همیشه در کنارم بود و تشویقم می کرد.

در روزهای اخیر و با کمتر شدن کرونا درهرهفته 3جلسه تمرین در باشگاه را دارم. علاوه بر این روزانه 3ساعت تمرین فوتبال نیز درخانه انجام می دهم

حمایت های مادی و معنوی او باعث علاقه مندی و عشق بیشترم به فوتبال شد. درهمین جا به دلیل همه زحماتی که برایم کشیده است از او تشکر می کنم.


کسب رتبه اول روپایی در مسابقات شهرداری

امیرمحمد بشتام دوسال قبل با حضور در باشگاه فوتبال پیام پارس فوتبال حرفه ای را شروع می کند. در این مدت با شیوع کرونا موفقیت هایی نیز به دست می آورد.

خودش در توضیح بیشتر می گوید: دوسال قبل به همراه پدرم برای ثبت نام دریک مدرسه فوتبال خوب به چند جا سرزدیم و در جریان این جست وجو و تحقیق با هادی پیری، مسئول باشگاه پیام پارس، آشناشدیم. هادی پیری درکنار مدیریت باشگاه، مربی فوتبال هم هستند و آموزش بچه ها را با دلسوزی و عشق خاصی انجام می دهند.

در دیگر مدارس فوتبال معمولا مدیر باشگاه دخالتی در آموزش شاگردان ندارد به همین دلیل همیشه مشکلاتی هست اما وقتی مدیریت باشگاه همیشه در باشگاه حاضر باشد این مشکلات وجود ندارد و شاگردان پیشرفت می کنند. متاسفانه از دوسال قبل با شیوع کرونا تمرینات و جلسات حضوری بچه ها خیلی کم شد.

با وجوداین تا جایی که امکان داشت و از طریق فضای مجازی و حتی تمرینات اندک حضوری آمادگی ورزشی ام را حفظ کردم. در روزهای اخیر و با کمتر شدن کرونا درهرهفته 3جلسه تمرین در باشگاه را دارم. علاوه بر این روزانه 3ساعت تمرین فوتبال نیز درخانه انجام می دهم.

او ادامه می‌دهد: اولین حضورم در مسابقات پنالتی شهرداری مشهد بود که در بین 32تیم برگزار شد و موفق به کسب مقام دوم تیمی مسابقات شدیم. در رقابت‌های انفرادی روپایی محلات مشهد نیز که خردادماه امسال با حضور مسئولان شهرداری برگزارشد بازدن 123روپایی در یک دقیقه موفق به کسب رتبه اول این مسابقات در سطح شهر شدم. با زدن 1800روپایی دریک مرحله یکی از رتبه داران این رشته در مشهد هستم.

ارسال نظر