کد خبر: ۲۲۱۸
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کوچه کارمندان جهادسازندگی

کوچه بوستان14 یکی از معابر محله جاهدشهر است که به نسبت سایر معابر منطقه امکانات زیربنایی بهتری دارد، از مدرسه و فضای سبز و تجاری‌ محله پررفت و آمد گرفته تا ایستگاه آتش‌نشانی و فروشگاه‌ «شهر ما» و مجموعه ورزشی روباز دردسترس اهالی است. روزگاری تمام محله جاهدشهر فقط از چند ده خانواده کارمندان جهادسازندگی تشکیل شده ‌بود که علاوه‌بر آبادانی روستاها، سازندگی محله و شهرشان را هم برعهده گرفته بودند.

کوچه بوستان14 یکی از معابر محله جاهدشهر است که به نسبت سایر معابر منطقه امکانات زیربنایی بهتری دارد، از مدرسه و فضای سبز و تجاری‌ محله پررفت و آمد گرفته تا ایستگاه آتش‌نشانی و فروشگاه‌ «شهر ما» و مجموعه ورزشی روباز دردسترس اهالی است.

 قدیمی‌ترین مدارس منطقه12 در این معبر قرار دارد. دبیرستان دخترانه محجوب در سال1372 افتتاح شده است، روزهایی که تمام محله جاهدشهر فقط از چند ده خانواده کارمندان جهادسازندگی تشکیل شده ‌بود که علاوه‌بر آبادانی روستاها، سازندگی محله و شهرشان را هم برعهده گرفته بودند.

 

دبیرستان دولتی دخترانه محجوب در سال72 تأسیس شده است. حدود 4دهه از عمر آن می‌گذرد و از قدیمی‌ترین بناهای این معبر است.

 

علی نعیمی پاکبان 55ساله‌ و از قدیمی‌های محله جاهدشهر است که روزها به نظافت بوستان بزرگ نیایش و این معبر مشغول است.

 

چمن مصنوعی شهید کاظمی فضای ورزشی روباز این معبر است که به‌طور رایگان در اختیار جوانان ورزشکار منطقه قرار گرفته ‌است.

 

ایستگاه شماره17 آتش‌نشانی مشهد در کوچه بوستان14 قرار گرفته است. این ایستگاه به همراه ایستگاه الهیه، حوادث نواحی1 و 2 منطقه12 را پوشش می‌دهند.
ارسال نظر