کد خبر: ۲۲۷۱
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

تردد خانواده شهدا در ابوذرغفاری

خیابان ابوذر غفاری 7/ 37 به نام شهید هادی اسلامی مزین شده است تا چندی پیش به نام خیابان شهید اسدی31 بود. به‌همین خاطر است که هنوز برخی این معبر را به نام قدیمی‌اش می‌شناسند. این خیابان از یک‌سو به بوستان کوهسنگی و مجتمع مهر و از سمت دیگر به خیابان ناصرخسرو23منتهی می‌شود.

خیابان ابوذر غفاری 7/ 37  به نام شهید هادی اسلامی مزین شده است تا چندی پیش به نام خیابان شهید اسدی31 بود. به‌همین خاطر است که هنوز برخی این معبر را به نام قدیمی‌اش می‌شناسند.
این خیابان از یک‌سو به بوستان کوهسنگی و مجتمع مهر و از سمت دیگر به خیابان ناصرخسرو23منتهی می‌شود. تردد بسیار در این معبر سبب شده است قسمتی از آن یک‌طرفه باشد.

 

اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد با نام ساختمان «شهدای گمنام» در این معبر قرار دارد. این اداره خانواده شهدای محدوده رضاشهر، احمدآباد، شهید بهشتی، امام‌خمینی(ره) تا محله پروین اعتصامی را پوشش می‌دهد.
مجتمع تجاری، مسکونی و گردشگری مهر کوهسنگی در انتهای این خیابان قرار دارد که سایه‌اش بر خانه‌های ابتدای خیابان افتاده است.
تردد بسیار خودروها سبب شده است این معبر برای عبور و مرور یک‌طرفه باشد، شاید بار ترافیکی آن کاسته شود.
اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه3 مشهد با نام ساختمان «شهدای رضوی» در این معبر جای گرفته و خدمت‌رسان خانواده شهدای محدوده هاشمیه به سمت الهیه، قاسم‌آباد و بولوار وکیل‌آباد است.
ارسال نظر