کد خبر: ۲۳۸۲
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

چهار سوی الهیه

بیش از 200هزار نفر از شهروندان مشهدی در سال‌های اخیر به منطقه12 مهاجرت کرده‌اند، شاید مهم‌ترین علت آن تفاوت قیمت خرید واحدهای مسکونی نوساز و لوکس نسبت به دیگر نقاط شهر است. خیابان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی6 به سبب مجاورت با بزرگراه هاشمی رفسنجانی، میدان مجیدیه، بازارچه لوکس محله، دانشگاه غیرانتفایی خیام و... یکی از پرطرف‌دارترین معابر منطقه12 به شمار می‌آید.

بیش از 200هزار نفر از شهروندان مشهدی در سال‌های اخیر به منطقه12 مهاجرت کرده‌اند، شاید مهم‌ترین علت آن تفاوت قیمت خرید واحدهای مسکونی نوساز و لوکس نسبت به دیگر نقاط شهر است.خیابان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی6 به سبب مجاورت با بزرگراه هاشمی رفسنجانی، میدان مجیدیه، بازارچه لوکس محله، دانشگاه غیرانتفایی خیام و... یکی از پرطرف‌دارترین معابر منطقه12 به شمار می‌آید که در قالب بلوک‌های 5 و ۵/۱ الهیه تقسیم‌بندی شده است، همچنین مسیرهای دیگری همچون رحمانیه12، مجیدیه3 و محمدیه5 به این معبر که به نام شهید محمد محترم نام‌گذاری شده است، ختم می‌شود.

 

بوستان 8هزارمترمربعی آفرینش از جمله فضاهای سبز منطقه12 است که برای تردد معلولان و سالمندان بهسازی و مناسب‌سازی شده است.

 

مجموعه آبی باران به همت اداره تجهیز و نوسازی مدارس آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در این خیابان احداث شده است.

 

امین شعبانی، عضو شورای اجتماعی است و به همراه یک گروه جهادی 200نفره فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله تهیه بسته‌های معیشتی و غذای گرم برای خانواده‌های کم‌بضاعت را برعهده دارند.

 

درمیان واحدهای مسکونی لوکس و زیبای خیابان شهید محمد محترم، یک مجتمع آپارتمانی 80واحدی به نام طلوع به چشم می‌آید که در اوایل دهه90 احداث و به بهره‌برداری رسید.

 

ارسال نظر