کد خبر: ۲۶۱۴
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

میانبری به انتهای گلشهر

خیابان سخاوت، عمری به قدمت محدوده گلشهر دارد. این خیابان مسیری پر رفت و آمد است که میانبری برای رسیدن به انتهای گلشهر محسوب می‌شود. این معبر از خیابان شهید محور در محله ثامن آغاز و به خیابان شفیعی 49 منتهی می‌شود. مسیری پرتردد بین دو محله که پر از فروشگاه ها و منازل مسکونی است. ابتدای آن از سخاوت یک تا تقاطع بولوارکرامت، مسیر دوطرفه، دارای پیاده رو و با شمایل یک خیابان است. از تقاطع کرامت تا سخاوت 37 عرض معبر کم می‌شود و از آنجا تا انتهای مسیر کوچه های پیچ دار است و بافتی فرسوده دارد.

خیابان سخاوت، عمری به قدمت محدوده گلشهر دارد. این خیابان مسیری پر رفت و آمد است که میانبری برای رسیدن به انتهای گلشهر محسوب می‌شود.

 این معبر از خیابان شهید محور در محله ثامن آغاز و به خیابان شفیعی 49 منتهی می‌شود. مسیری پرتردد بین دو محله که پر از فروشگاه ها و منازل مسکونی است. 

ابتدای آن از سخاوت یک تا تقاطع بولوارکرامت، مسیر دوطرفه، دارای پیاده رو و با شمایل یک خیابان است. از تقاطع کرامت تا سخاوت 37 عرض معبر کم می‌شود و از آنجا تا انتهای مسیر کوچه های پیچ دار است و بافتی فرسوده دارد.

باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای پهلوان، سوله ای ورزشی است که در ابتدای خیابان سخاوت قرار گرفته و کلاس های مختلف ورزش رزمی و آمادگی جسمانی برای آقایان و بانوان دارد.

 

مسجد علی بن ابی طالب(ع) در حاشیه خیابان و بین سخاوت 6 و 8 قرار دارد. این مسجد از مساجد قدیمی و محوری محله ثامن است.

 

دبستان طلیعه، دبیرستان و هنرستان دخترانه محمودیه خیامی، فرزانه و مکتب سیدالشهدا(ع) در خیابان سخاوت 6 در این محدوه قرار دارند که آن را به نوعی به محدوده ای آموزش محور تبدیل کرده است.

 

مرکز خدمات جامع سلامت شهری بافتی در ابتدای خیابان سخاوت 6 قرار دارد که تاکنون نقش پررنگی در مقابله با بیماری کرونا داشته است.
ارسال نظر