کد خبر: ۲۶۲۵
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

در مسیر آبادانی

کوچه عصمتیه9 همانند سایر معابر خیابان عصمتیه از نوسازترین محدوده‌های نوین‌شهر الهیه محسوب می‌شود که در پنج سال گذشته پذیرای شهروندان مشهدی برای سکونت شده است. شهرداری منطقه12 در سالیان اخیر با اجرای پروژه‌های رفاهی و زیربنایی همچون بازگشایی بولوار سجادیه، احداث بوستان محلی، پیاده‌روسازی و آسفالت معابر، سعی در متوازن‌سازی خدمات رفاهی و تسهیل عبور و مرو در این معبر را دارد. مجموع این رویدادها سبب شده است این کوچه با سرعتی مناسب در مسیر آبادانی قرار بگیرد.

کوچه عصمتیه9 همانند سایر معابر خیابان عصمتیه از نوسازترین محدوده‌های نوین‌شهر الهیه محسوب می‌شود که در پنج سال گذشته پذیرای شهروندان مشهدی برای سکونت شده است. 

شهرداری منطقه12 در سالیان اخیر با اجرای پروژه‌های رفاهی و زیربنایی همچون بازگشایی بولوار سجادیه، احداث بوستان محلی، پیاده‌روسازی و آسفالت معابر، سعی در متوازن‌سازی خدمات رفاهی و تسهیل عبور و مرو در این معبر را دارد. مجموع این رویدادها سبب شده است این کوچه با سرعتی مناسب در مسیر آبادانی قرار بگیرد.

ساخت مسجد فاطمه الزهرا(س) در زمینی به مساحت 2هزار مترمربع و در دو طبقه و نیم، از سال 1397 آغاز شده و تاکنون 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته ‌است.

 

علی عرفانی51ساله است. او معتمد محلی و از اهالی قدیمی خیابان عصمتیه است که به قول خودش از وقتی که اینجا برهوت بوده، در این محل ساکن است.

 

دبستان عذرا پورشهریاری، مدرسه‌ای خیّرساز، است که امسال به همت خیّر کویتی، محمدکاظم لیث، ساخته شده ‌است.

 

هنرستان کشاورزی شهید یوسفی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آموزش کشاورزی ایران است که به انواع زمین‌های کشاورزی و گلخانه‌های تخصصی مجهز است و بیشتر از 700هنرجو دارد.
ارسال نظر