کد خبر: ۲۶۹۵
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به سمت بازار شلوغه

خیابان شهید شفیعی36 در گلشهر بسیار معروف است؛ همان « شلوغ بازار» یا « بازار شلوغه» که شاید اصلی‌ترین محل خرید و فروش اهالی محدوده باشد، بازاری که متناسب نام آن همیشه پررفت و آمد و شلوغ است. بیشتر خریداران این بازار مهاجران افغانستانی هستند و تنوع شغل‌ها و فروشگاه‌ها هم بسیار زیاد است. امسال در آستانه استقبال از بهار قرار است این بازار قدمت‌دار به عنوان راسته گردشگری در همه ورودی‌های شهر مشهد معرفی شده و نقشه این مکان به‌طور آنلاین برای زائران و مجاوران ارسال شود.

خیابان شهید شفیعی36 در گلشهر بسیار معروف است؛ همان « شلوغ بازار» یا « بازار شلوغه» که شاید اصلی‌ترین محل خرید و فروش اهالی محدوده باشد، بازاری که متناسب نام آن همیشه پررفت و آمد و شلوغ است. بیشتر خریداران این بازار مهاجران افغانستانی هستند و تنوع شغل‌ها و فروشگاه‌ها هم بسیار زیاد است. 

امسال در آستانه استقبال از بهار قرار است این بازار قدمت‌دار به عنوان راسته گردشگری در همه ورودی‌های شهر مشهد معرفی شده و نقشه این مکان به‌طور آنلاین برای زائران و مجاوران ارسال شود. همچنین تابلوهایی به سمت شلوغ بازار گلشهر نصب خواهد شد که میزان فاصله‌اش را با مناطق مختلف مشهد نشان می‌دهد.

گوشه و کنار بازار، جوانانی مشغول رنگ‌آمیزی و نقاشی نوروزی هستند تا میزبان خوبی برای میهمانان امام رضا(ع) باشند.

 

المان «همسایه» طراحی ملیحه هادی‌زاده در جشنواره استقبال از بهار امسال در انتهای بازار نصب شده است.

 

با نزدیک‌شدن به ایام عید نوروز بساط فروش ماهی قرمز و جوجه‌های رنگی برپاست.

 

المان «صنایع دستی» در انتهای بازار از سوی شهروندان این محدوده با عنوان «پیرپالان‌دوز» شناخته می‌شود و بسیار مورد استقبال آن‌هاست.
ارسال نظر