کد خبر: ۲۶۹۹
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید

نیمه اسفند که می‌شود رختی نو بر تن شهر می‌کنند تا زیبایی‌هایش به همه نوید آمدن بهار را بدهد. طراحی و ساخت المان‌های نوروزی و نمادهایی از رسیدن فصل زیبای بهار، همین جامه زیباست. منطقه7 ورودی شهر مشهد است و زیبایی‌هایش تنها اختصاص به شهروندانش ندارد و برای تمام زائران و مجاوران چشم نواز است. امسال هم مانند سال‌های گذشته شهرداری منطقه7 با ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف به استقبال بهار ۱۴۰1 رفته است.

نیمه اسفند که می‌شود رختی نو بر تن شهر می‌کنند تا زیبایی‌هایش به همه نوید آمدن بهار را بدهد. طراحی و ساخت المان‌های نوروزی و نمادهایی از رسیدن فصل زیبای بهار ، همین جامه زیباست. منطقه7 ورودی شهر مشهد است و زیبایی‌هایش تنها اختصاص به شهروندانش ندارد و برای تمام زائران و مجاوران چشم نواز است. امسال هم مانند سال‌های گذشته شهرداری منطقه7 با ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف به استقبال بهار ۱۴۰1 رفته است.

قفس‌های گل در میدان حافظ که این روزها به سرعت در حال تغییر و تحول است، توجه هر رهگذری را به خودش جلب می‌کند.

 

میدان غدیر در بولوار فرودگاه امسال میزبان نمادی از عمونوروز است که گل‌های روی دوش خودش را به زمین هدیه می‌دهد تا طبیعتی سبز و زیبا داشته باشیم.

 

گل‌های بهاری این بار به عنوان نگین انگشتری در پارک خطی حاشیه بولوار فرودگاه جانمایی شده‌اند.

 

ایستگاه استقبال از زائر هر ساله در ابتدای ورودی شهر مشهد برپا می‌شود و گل‌آرایی‌های زیبای آن حس و حال خوبی برای زائران و مجاوران دارد.

 

 

ارسال نظر