کد خبر: ۲۷۰۴
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

موفقیت در «فردا»

کسب مقام اول در سی و نهمین دوره مسابقات «فردا» سال 1400 در رشته نقد ادبی و هنری و در بخش نقد بازی‌های رایانه‌ای، بخشی از موفقیت‌های فرهنگی و هنری هستی زمانی، نوجوان محله فرهنگیان، است. هستی زمانی متولد تیرماه سال 1384 فرزند اول خانواده و دانش‌آموز سال یازدهم رشته علوم‌انسانی است. او عضو فعال بسیج، شورای دانش‌آموزی و گروه پیشتازان مدرسه‌اش است. هدف او از این فعالیت‌ها کسب تجربه و هموارکردن مسیر موفقیت در دوره جوانی است.

کسب مقام اول در سی و نهمین دوره مسابقات «فردا» سال 1400 در رشته نقد ادبی و هنری و در بخش نقد بازی‌های رایانه‌ای، بخشی از موفقیت‌های فرهنگی و هنری هستی زمانی، نوجوان محله فرهنگیان، است. هستی متولد تیرماه سال 1384 فرزند اول خانواده و دانش‌آموز سال یازدهم رشته علوم‌انسانی است. او عضو فعال بسیج، شورای دانش‌آموزی و گروه پیشتازان مدرسه‌اش است. هدف او از این فعالیت‌ها کسب تجربه و هموارکردن مسیر موفقیت در دوره جوانی است.

پدر و مادرش از همان کودکی او را تشویق می‌کنند در فعالیت‌های فرهنگی و هنری مختلف حضور داشته باشد و در کلاس‌های قرائت قرآن ثبت‌نامش می‌کنند. اما فعالیت‌های او از دوره متوسطه اول و با تشویق‌ معاون پرورشی و مدیر مدرسه صدیقه شروع می‌شود. 

سال96 در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش احکام شرکت می‌کند و مقام اول ناحیه 7 را به دست می‌آورد. می‌گوید: چون پدر و مادرم در کلاس‌های قرائت قرآن ثبت‌نامم کرده بودند، زمینه خوبی در حوزه مذهبی داشتم و توانستم  سؤالات را بدون استرس پاسخ بدهم. هستی هم‌زمان با شرکت در مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش، عضو بسیج و شورای دانش‌آموزی می‌شود و فعالیت‌هایش را گسترش می‌دهد.


علاقه به کارهای پژوهشی

در دوره متوسطه دوم با حضور در مدرسه آرمینه مصلی‌نژاد و تشویق‌های معاون پرورشی، فعالیت‌های هستی بیشتر می‌شود. او سال گذشته در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان «فردا» در رشته نقد ادبی و هنری در بخش نقد بازی‌های رایانه‌ای شرکت می‌کند و مقام اول مسابقه را در این بخش و در سطح کشور به دست می‌آورد. 

می‌خواهم نقد را جدی‌تر دنبال کنم و به کارهای پژوهشی علاقه دارم

تا قبل از شرکت در این مسابقه، هستی نقدی انجام نداده است ولی برای این مسابقه شروع به مطالعه کرده و با نحوه صحیح نقد آشنا می‌شود. به‌دلیل علاقه‌اش به بازی‌های رایانه‌ای،  نقد آن‌ها را انتخاب می‌کند. می‌گوید: نقد یعنی بررسی کردن و با توجه به فرم داوری به دنبال مطالعه رفتم و یکی از بازی‌های رایانه‌ای را نقد کردم. می‌خواهم نقد را جدی‌تر دنبال کنم و به کارهای پژوهشی علاقه دارم.


مسئول انتظامات شورای دانش‌آموزی و بسیجی فعال

هستی در دوره متوسطه دوم از اعضای فعال بسیج هم می‌شود و مسئولیت فرهنگی و هنری را برعهده می‌گیرد که شامل برگزاری مراسم و تزیینات است.در این دوره همراه با سایر اعضای فعال و در کنار هیئت رضوان زهرا(س)، در مسجد امام صادق(ع) کاروان شادی را هم‌زمان با دهه فجر در مدرسه برگزار می‌کند. 

در این دوره در انتخابات شورای دانش‌آموزی رأی می‌آورد و عضو این شورا می‌شود. علاوه بر منشی جلسه شورا، مسئولیت انتظامات را نیز بر عهده می‌گیرد. می‌گوید: در شورای دانش‌آموزی انجمن‌های مختلف تشکیل دادیم و من مسئول انتظامات شدم و خودم زیرگروه دارم.

با اینکه به رشته ریاضی و فیزیک و رشته‌های مهندسی علاقه دارد ولی به‌دلیل حضور در مدرسه آرمینه مصلی‌نژاد رشته علوم انسانی را انتخاب می‌کند و می‌خواهد رشته حقوق یا زبان انگلیسی را در آینده دنبال کند. هدف و برنامه‌ریزی را برای رسیدن به موفقیت مهم می‌داند و از هم‌سن و سالان خود می‌خواهد از دوره نوجوانی و جوانی برای موفقیت در آینده استفاده کنند.

ارسال نظر