کد خبر: ۲۷۵۹
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

خیابان‌های بهاری

المان‌های نوروزی امسال هم‌ مهمان خیابان‌ها و میدان‌های مناطق مشهد شدند تا لبخند شادی را بعد از دو سال محدودیت‌های کرونایی به لب شهروندان و زائران بنشانند. در دو منطقه9 و 10 نیز المان‌ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفتند. المان‌های نصب شده در میدان قائم را که با گل‌های بهاری تزیین شده بودند شاید خیلی‌ها دیده باشند یا المان‌هایی که در کوه‌پارک و یا باغ وکیل‌‌آباد نصب شده‌اند و به دلیل تعاملی بودن توانستند بسیاری از شهروندان و کودکانشان را سرگرم کنند.

المان‌های نوروزی امسال هم‌ مهمان خیابان‌ها و میدان‌های مناطق مشهد شدند تا لبخند شادی را بعد از دو سال محدودیت‌های کرونایی به لب شهروندان و زائران بنشانند. در دو منطقه9 و 10 نیز المان‌ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفتند. المان‌های نصب شده در میدان قائم را که با گل‌های بهاری تزیین شده بودند شاید خیلی‌ها دیده باشند یا المان‌هایی که در کوه‌پارک و یا باغ وکیل‌‌آباد نصب شده‌اند و به دلیل تعاملی بودن توانستند بسیاری از شهروندان و کودکانشان را سرگرم کنند. همه این المان‌ها سعی داشتند مانند هرسال به سیمای شهر جلوه‌ای بهارانه ببخشند.

 

المان «پازل پرندگان» در باغ وکیل‌آباد، خاطرات شیرینی را از نوروز امسال در ذهن کودکان به یادگار گذاشت.

 

با دیوار سبز «هنر و خاطره» که در بوستان نیلوفر آبی ایجاد شد یاد شهدا در منطقه گرامی داشته شد.

 

المان دوچرخه در ابتدای بولوار شهید صیاد شیرازی مقابل مجتمع‌های خرید، لذت دوچرخه‌سواری در روزهای بهاری را به یاد می‌آورد.

 

چهارراه مخابرات در ایام نوروز با المان «جورچین» شلوغ‌تر از همیشه شده بود و دلیل آن شهروندانی بود که می‌خواستند با این المان بازی کنند.

 

المان تعاملی «صدا» در بوستان خانواده از المان‌های جذابی بود که کودکان و بزرگسالان به تولید صدا در آن علاقه داشتند.
ارسال نظر