کد خبر: ۲۷۸۹
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

امام خمینی 78، خیابانی برای پیاده‌روی

امام خمینی(ره)78 یکی از خیابان‌های آرام محله امام رضا(ع) است و هنوز همان بافت قدیمش را حفظ کرده است. در این کوچه تقریبا تمام خانه‌ها ویلایی هستند، تعداد ساختمان‌های چندطبقه آن به انگشتان دست هم نمی‌رسد. این خیابان 20متری با درختان سر به فلک کشیده و سبز مکانی مناسب برای پیاده‌روی در روزهای بدون دود و دم است. البته سکوت حاکم بر این خیابان فقط در زمانی است که مدارس اینجا تعطیل باشند.

امام خمینی(ره)78 یکی از خیابان‌های آرام محله امام رضا(ع) است و هنوز همان بافت قدیمش را حفظ کرده است. در این کوچه تقریبا تمام خانه‌ها ویلایی هستند، تعداد ساختمان‌های چندطبقه آن به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

 این خیابان 20متری با درختان سر به فلک کشیده و سبز مکانی مناسب برای پیاده‌روی در روزهای بدون دود و دم است. البته سکوت حاکم بر این خیابان فقط در زمانی است که مدارس اینجا تعطیل باشند.

خانه عثمان محمددوست استاد دوتارنواز موسیقی مقامی از سال 1363 در این خیابان است. وی با کمک دیگر خیران حدود 1000مدرسه در ایران ساخته است.

 

درختان این خیابان شکل و شمایل خاصی دارند که هر رهگذری را پای تماشایشان نگه می‌دارند تا دقایقی به زیبایی‌شان نگاه کند.

 

دبیرستان دوره اول دخترانه انقلاب از سال 1385 در این خیابان تأسیس شده است.

 

از سال 1390 در دبستان هیئت امنایی شهید جواهری، «مرکز آموزش و توان‌بخشی مشکلات ویژه یادگیری پویش» فعالیتش را آغاز کرده است.

 

ارسال نظر