کد خبر: ۲۹۸۸
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

گذر از کوچه جهادکشاورزی در محله شریعتی

کوچه بی نام بولوار حجاب را اهالی به اسم های زیادی از قبیل کوچه روبه روی خیابان رازی، کوچه جهاد کشاورزی، کوچه باغ نشاط، کوچه آبی هشتم و همچنین با عنوان یک مجموعه پذیرایی که سرنبش آن قرار دارد، می شناسند. کل این کوچه در دو طرف یک پلاک در نقشه های شهرداری بود که مالک آن یعنی سازمان جهاد کشاورزی معبری را در وسط باز کرده و در اختیار شهرداری گذاشته است و انتهای آن به بولوار امامیه و کوچه امامیه11 می رسد. کوچه قبل از آن با عنوان «حجاب شرقی 1» و کوچه بعد از آن «حجاب 2» نام گذاری شده است.

کوچه بی نام بولوار حجاب را اهالی به اسم های زیادی از قبیل کوچه روبه روی خیابان رازی، کوچه جهاد کشاورزی و همچنین با عنوان یک مجموعه پذیرایی که سرنبش آن قرار دارد، می شناسند. کل این کوچه در دو طرف یک پلاک در نقشه های شهرداری بود که مالک آن یعنی سازمان جهاد کشاورزی معبری را در وسط باز کرده است و انتهای آن به بولوار امامیه و کوچه امامیه11 می رسد. 

کوچه قبل از آن با عنوان «حجاب شرقی 1» و کوچه بعد از آن «حجاب 2» نام گذاری شده است. حمزه صبوری، سرپرست اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه10، می گوید طرح اصلاح نام کوچه های بولوار حجاب را به کمیسیون نام گذاری ارائه داده اند و به زودی نام ها اصلاح می شوند. او می گوید کوچه بی نام نیز قرار است شماره گذاری و نام یکی از شهدای مدافع حرم به آن داده شود.
 

 

تصویر نقاشی شده مشاهیر ایرانی بر زمینه ای از کاهگل، دیوار ابتدای کوچه را تماشایی کرده است.


 

خیلی از اهالی قاسم آباد آخر هفته های خود را در آلاچیق های باغ نشاط می گذرانند که در ابتدای این کوچه قرار دارد.


 

مجتمع بزرگ مسکونی شهید ساجدی در سوی دیگر کوچه قرار دارد. بخشی از این مجتمع به عنوان زائرسرای سازمان جهاد کشاورزی استفاده می شود و بخشی دیگر به خوابگاه دختران دانشجو اختصاص یافته است.

 

مجموعه 11هکتاری فرهنگی ورزشی شهید ساجدی شامل استخر، زمین چمن و سالن های ورزشی متعلق به سازمان جهاد کشاورزی است که در این کوچه ظرفیت مناسبی را برای پاسخ گویی به نیازهای ورزشی اهالی ایجاد کرده است.
ارسال نظر