کد خبر: ۳۰۲۴
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

معبر کم عرض اما پرامکانات

کوچه آموزگار شهید رجائی80 معبری باریک در روبه‌روی اراضی چهل‌بازه است که به‌دلیل پنهان‌شدن تابلو آن در بین شاخ و برگ درختان، پیداکردن آن کمی دشوار شده است. این معبر با وجود عرض کمی که دارد امکاناتی از قبیل مدرسه، فضای سبز، مرکز سلامت،مسجد و فضای فرهنگی را در خود جای داده است.

کوچه آموزگار شهید رجائی80 معبری باریک روبه‌روی اراضی چهل‌بازه است که به‌دلیل پنهان‌شدن تابلو آن در بین شاخ و برگ درختان، پیداکردن آن کمی دشوار شده است. 

این معبر با وجود عرض کمی که دارد امکاناتی از قبیل مدرسه، فضای سبز، مرکز سلامت،مسجد و فضای فرهنگی را در خود جای داده است. افزایش حجم ساخت‌وساز بناها در این معبر در سال‌های اخیر سبب شده بیشتر بناهای این معبر نوساز و با نمایی مرتب دیده شود.

 

مسجد و مجموعه فرهنگی حضرت زینب(س) از مساجد فعال فرهنگی منطقه است که به همت خیران اداره می‌شود و در سال1375 در این معبر ساخته شده است.

 

بوستان مرجان یکی از فضاهای سبز قدیمی این محله است که ساخت آن به دهه70 برمی‌گردد و درخت‌های نسبتا بلندی را در خود جای داده است.

 

دبستان پسرانه شهید زواریان سال1387 در ابتدای خیابان آموزگار80 و در سه طبقه به بهره‌برداری رسیده است.

 

مرکز خدمات جامع سلامت شهدای سلامت، فضایی درمانی است که به همت فرزندان علی‌اکبر بادامچی تأسیس شده است و بیش از یک‌سال است مرکز تزریق واکسن کروناست.

 

ارسال نظر