کد خبر: ۳۱۸۴
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

گذرگاه بیمه شدگان

کوهسنگی و معابرش جزو شریان‌های اصلی رفت‌وآمدی محسوب می‌شوند. به همین دلیل بیشتر کوچه‌های کوهسنگی مانند کوهسنگی14 با زیرنویس شهید رضا مطهری‌نژاد ترافیک دارند. عرض کم معبر و وجود اداره «سازمان تأمین اجتماعی (مدیریت درمان)»و بیمارستان 17شهریور ترافیک این کوچه را دوبرابر کرده است. به همین دلیل جای پارک در راسته خیابان کوهسنگی و معابر فرعی‌اش به‌سختی پیدا می‌شود.

کوهسنگی و معابرش جزو شریان‌های اصلی رفت‌وآمدی محسوب می‌شوند. به همین دلیل بیشتر کوچه‌های کوهسنگی مانند کوهسنگی14 با زیرنویس شهید رضا مطهری‌نژاد ترافیک دارند. عرض کم معبر و وجود اداره «سازمان تأمین اجتماعی (مدیریت درمان)»و بیمارستان 17شهریور ترافیک این کوچه را دوبرابر کرده است. به همین دلیل جای پارک در راسته خیابان کوهسنگی و معابر فرعی‌اش به‌سختی پیدا می‌شود. ساختمان بلند سازمان تأمین اجتماعی و برج‌هایی که در این کوچه ساخته شده است در کنار خانه‌های قدیمی که درختانش سر به آسمان گذاشته‌اند به چشم می‌آید.

بیمارستان 17شهریور که از جمله بیمارستان‌های تأمین اجتماعی است هم به عنوان ظرفیت و هم معضلی در نبش کوچه کوهسنگی14قرار دارد این بیمارستان دارای بخش‌های سرپایی، بخش‌های بستری و خدمات پاراکلینیکی است.

 

مدیریت درمان خراسان رضوی یا اداره کمیسیون‌های پزشکی یکی از مکان‌های پررفت‌وآمد این کوچه است.

 

ساختمان مرتفع سازمان تأمین اجتماعی مدیریت درمان، نمای نازیبایی را برای این کوچه قدیمی رقم زده است.

 

یکی از اتفاق‌های خوبی که در این کوچه رخ داده، حفظ درخت‌های قدیمی است. شهرداری با نصب شناسنامه درخت یادآوری کرده که درخت در سال1330کاشته شده است.

 

 

 

ارسال نظر