کد خبر: ۳۱۹۳
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

کوچه قدیمی اقبال در محله جدید لادن

کوچه بن‌بست اقبال لاهوری22 در انتهای بولوار اقبال لاهوری بخشی از زمین‌های مرحوم اعتمادرضایی در محله لادن است که اوایل دهه70 قطعه‌بندی و به‌طور قولنامه‌ای فروخته شد. نداشتن سند باعث شده بیشتر خانه‌های این محدوده ناایمن و بدون استحکام و استانداردهای لازم شهرسازی باشند. از خانه‌های پنجاه‌متری به بالا را می‌توان در این کوچه و کوچه‌های اطرف مشاهده کرد.

کوچه بن‌بست اقبال لاهوری22 در انتهای بولوار اقبال لاهوری بخشی از زمین‌های مرحوم اعتمادرضایی در محله لادن است که اوایل دهه70 قطعه‌بندی و به‌طور قولنامه‌ای فروخته شدند.
نداشتن سند باعث شده بیشتر خانه‌های این محدوده ناایمن و بدون استحکام و استانداردهای لازم شهرسازی باشند. از خانه‌های پنجاه‌متری به بالا را می‌توان در این کوچه و کوچه‌های اطرف مشاهده کرد.

زمین مسجد امام محمدباقر(ع) به متراژ حدود 300متر مربع در سال92 توسط مرحوم محسن نژادحسینیان وقف و ساخته شد.

 

هتل بزرگی که یک در ورودی آن در این کوچه قرار دارد در سال1378 افتتاح شده و باعث افزایش ظرفیت گردشگری در این محدوده شده است.

 

فاطمه شیرازی همسر شهید بابامحمد منصوریان که سال66 در درگیری با اشرار مسلح در زاهدان به شهادت رسید 28سال است در این کوچه زندگی می‌کند.

 

انتهای کوچه اقبال لاهوری22 با دیواری مسدود شده است. پشت این دیوار یک قطعه بزرگ زمین قرار دارد و اهالی امیدوارند شهرداری با تملک بخشی از آن، راه را باز کند.
ارسال نظر