کد خبر: ۳۲۸۶
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

کوچه اداری

کوچه ارشاد9 به نام برادران نوربخش مزین است. قدمت این کوچه با آپارتمان‌های ششصد دستگاه گره خورده است. درست سمت غربی این آپارتمان‌ها کوچه ارشاد9واقع است. تا دهه70این کوچه پر از زمین بایر و رهاشده‌ بود اما به مرور ساختمان‌های مهمی چون جهاد کشاورزی، مدیریت منابع آب منطقه‌ای، سازمان تأمین اجتماعی اداره کل استان خراسان، سازمان صنعت و معدن خراسان ساخته وافتتاح شدند.این کوچه به دلیل داشتن ساختمان های اداری،‌ صبح تا ظهر جوش و خروش بیشتری دارد و عصرها تنها مردم ششصد دستگاه برای ورزش و پیاده‌روی در این کوچه رفت و آمد دارند.

کوچه ارشاد9 به نام برادران نوربخش مزین است. قدمت این کوچه با آپارتمان‌های ششصد دستگاه گره خورده است. درست سمت غربی این آپارتمان‌ها کوچه ارشاد9واقع است. تا دهه70این کوچه پر از زمین بایر و رهاشده‌ بود اما به مرور ساختمان‌های مهمی چون جهاد کشاورزی، مدیریت منابع آب منطقه‌ای، سازمان تأمین اجتماعی اداره کل استان خراسان، سازمان صنعت و معدن خراسان ساخته وافتتاح شدند. این کوچه به دلیل داشتن ساختمان های اداری،‌ صبح تا ظهر جوش و خروش بیشتری دارد و عصرها تنها مردم ششصد دستگاه برای ورزش و پیاده‌روی در این کوچه رفت و آمد دارند.

 

اواسط کوچه ارشاد9 به بوستان مهر ختم می‌شود. مردم ششصددستگاه عصرها این مسیر را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنند.

 

شهرداری منطقه یک اولین ساختمان اداری بود که در سال71 در این کوچه افتتاح شد و پس از آن جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی به ترتیب آماده بهره‌برداری شدند.

 

بیشترین دلیل رفت و آمد مردم به این کوچه وجود ساختمان تأمین اجتماعی است که در سال75 به بهره‌برداری رسید.

 

حسین اربابیان 68سال دارد و از سال 73در این کوچه ساکن شده است. اربابیان ساخت تک تک سازمان‌های این کوچه را در طول زمان دیده است.
ارسال نظر