کد خبر: ۳۳۶۲
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

معبر دلگشا

سرسبز و دل‌باز و باصفا، همه آن چیزی است که می‌شود درباره معبر اقدسیه21 بر زبان جاری کرد. کوچه‌ای با آپارتمان‌های شیک و نوساز که بیشتر بافت جمعیتی آن را زوج‌های جوان و تحصیل‌کرده تشکیل می‌دهند. بافت تجاری محله اقدسیه21 هم بسیار پر و پیمان است و همه نیازهای یک خانواده را برطرف می‌کند، از میوه‌فروشی و سوپرمارکت تا رستوران، خشک‌شویی، قصابی و... بافت مسکونی اقدسیه21 تقریبا کامل است و از زمین‌های بزرگ‌مقیاس خاکی که در بیشتر معابر منطقه شهروندان را آزار می‌دهد، خبری نیست.

سرسبز و دل‌باز و باصفا، همه آن چیزی است که می‌شود درباره معبر اقدسیه21 بر زبان جاری کرد. کوچه‌ای با آپارتمان‌های شیک و نوساز که بیشتر بافت جمعیتی آن را زوج‌های جوان و تحصیل‌کرده تشکیل می‌دهند. بافت تجاری محله اقدسیه21 هم بسیار پر و پیمان است و همه نیازهای یک خانواده را برطرف می‌کند، از میوه‌فروشی و سوپرمارکت تا رستوران، خشک‌شویی، قصابی و...  بافت مسکونی اقدسیه21 تقریبا کامل است و از زمین‌های بزرگ‌مقیاس خاکی که در بیشتر معابر منطقه شهروندان را آزار می‌دهد، خبری نیست.

 

مجتمع مسکونی فانوس با 110 واحد مسکونی در ابتدای کوچه اقدسیه 21 واقع شده و در سال 1390 به بهره‌برداری رسیده است.

 

پارک محلی 3هزار و 500متری این معبر هیچ نامی ندارد. باوجوداین مجهز به فضای بازی کودکان، آب‌نما، سرویس بهداشتی، میز و نیمکت، تجهیزات ورزشی و ... است.

 

دبستان شاهد پسرانه علی‌اصغر عباس‌زاده در سال 1400 افتتاح شده و هر ساله بیش از 500دانش‌آموز ابتدایی دوره اول و دوم در این مکان تحصیل می‌کنند.

 

حسن صدقیانی و علی فتح‌اللهی دو تن از قدیمی‌های محله هستند که رفاقتی شصت‌ساله دارند و از 10سال گذشته با هم در این کوچه همسایه شده‌اند.
ارسال نظر