کد خبر: ۳۴۴۵
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

کوچه استاد یوسفی27، کوچه‌ای با کاربری‌های مختلف

در کوچه استاد یوسفی27 بسیاری از کاربری‌های موردنیاز شهروندان پیدا می‌شود. این کوچه از یک‌سو به بولوار شریعتی می‌رسد و با عنوان «شریعتی 11» نام‌‌گذاری شده‌ است. غیر از کاربری‌های مذهبی، خدماتی، ورزشی و رفاهی که در این کوچه وجود دارد، نزدیک بودن به دانشگاه آزاد اسلامی، وجود بانک ملی شعبه شریعتی و همچنین یک مجموعه ورزش‌ آبی معروف، آن را به محل تردد روزانه بسیاری از شهروندان تبدیل کرده است.

 در کوچه استاد یوسفی27 بسیاری از کاربری‌های موردنیاز شهروندان پیدا می‌شود.
این کوچه از یک‌سو به بولوار شریعتی می‌رسد و با عنوان «شریعتی 11» نام‌‌گذاری شده‌ است. غیر از کاربری‌های مذهبی، خدماتی، ورزشی و رفاهی که در این کوچه وجود دارد، نزدیک بودن به دانشگاه آزاد اسلامی، وجود بانک ملی شعبه شریعتی و همچنین یک مجموعه ورزش‌ آبی معروف، آن را به محل تردد روزانه بسیاری از شهروندان تبدیل کرده است.

مسجد موسی‌بن جعفر(ع) درست در ابتدای این کوچه پایگاه اجتماعی اهالی است. این مکان با همت و هزینه مؤسسه خیریه 22بهمن، در سال1382 تأسیس شده است.

 

مجموعه ورزشی روباز مهر با 600متر مربع، سال 1389 در این کوچه راه‌اندازی شد و در آن تجهیزات ورزش‌های والیبال و فوتبال گل‌کوچک قرار دارد.

 

بوستان ارکیده از ابتدا تا انتهای این کوچه در یک‌سو کشیده شده است.

 

مجتمع فرهنگی‌ورزشی مهر وابسته به جمعیت هلال احمر مشهد در انتهای این کوچه قرار دارد و در ورودی آن از حاشیه بولوار شریعتی است.

 

 

 

ارسال نظر