کد خبر: ۳۵۰۴
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

پرتوان‌شدن گروه ورزشی ملت

محمدحسن یعقوب‌نژاد که به واسطه فعالیت‌های ورزشی پرشمارش در این سال‌ها در هیئت ورزش‌های همگانی هم مسئولیتی را عهده‌دار شده است درباره توجه به ورزش و سلامت می‌گوید: کسی که ورزش کند به خودش و تمام اطرافیانش خدمت کرده است. ورزش فقط برای ورزشکار سلامتی جسم نمی‌آورد، بلکه ارمغان ورزش نشاط زیاد است که اطرافیان انسان هم از آن لذت می‌برند.

از ملاقات قبلی ما چهار سال گذشته است، آخرین دفعه آمده بود تا نسخه‌های چاپ شده گزارشش در شهرآرامحله را بگیرد. به گفته خودش از آن روز که شهرآرامحله را برای خواندن گزارش خودش گرفت تا به امروز مخاطب روزنامه شهرآرا شده است. حالا محمدحسن یعقوب‌نژاد چهارسال‌ باتجربه‌تر‌ شده است‌ اما سرحال‌تر‌و با بدنی آماده‌تر از قبل با ما گفت‌وگو می‌کند.


افتخار خدمت در محضر حضرت

آن روزها که به‌سراغ محمدحسن یعقوب‌نژاد رفتیم، او با ۵۷سال سن، افتخار خدمت در حرم‌ مطهر رضوی را داشت؛ توفیقی که هنوز هم در شصت‌ویک‌سالگی همراه اوست. خودش می‌گوید: «در این چهارسال‌ خیلی چیزها عوض شده است، از جمله اینکه در کار بازار حضور‌ کمتری دارم‌ و خودم‌ را تا حدودی بازنشست کرده‌ام اما خادمی حرم کار ثابت این سال‌ها بوده است و هنوز هم سعادت خدمت به زائران را دارم، این روزها در بخش فرهنگی حرم مطهر مشغول هستم و مهیای استقبال از زائران می‌شوم.»


سلامت جسم و نشاط روح

پیش‌کسوت ورزش همگانی شهر مشهد در ادامه گفت‌وگو به همت بلندش برای توسعه ورزش همگانی در بوستان ملت اشاره می‌کند و می‌گوید: «همان‌ روزها هم که در سال۹۷ با شهرآرامحله مصاحبه کردم، گفتم که ورزش باید در زندگی انسان جزو اقدامات و برنامه‌های اصلی باشد و الان به شما می‌گویم خودم به این حرفم عمل کرده‌ام و توانسته‌ایم در این چهار سال گروه ورزشی ۴۰۰نفری ملت را به دو گروه ۴۰۰نفری برسانیم که اتفاق خوبی برای توسعه ورزش همگانی است.»

محمدحسن یعقوب‌نژاد که به واسطه فعالیت‌های ورزشی پرشمارش در این سال‌ها در هیئت ورزش‌های همگانی هم مسئولیتی را عهده‌دار شده است درباره توجه به ورزش و سلامت می‌گوید: «کسی که ورزش کند به خودش و تمام اطرافیانش خدمت کرده است. ورزش فقط برای ورزشکار سلامتی جسم نمی‌آورد، بلکه ارمغان ورزش نشاط زیاد است که اطرافیان انسان هم از آن لذت می‌برند.»


شهرآرامحله، همراه ورزش

خادم ورزشکار حریم رضوی که در مدت آشنایی با شهرآرا مخاطب این رسانه شده است درباره تأثیر انتشار گزارشش در شهرآرامحله می‌گوید: «گفت‌وگو با شهرآرامحله اتفاق خیلی خوبی برای شخص من و گروه ورزشی عصرگاهی ملت بود. زمانی که گزارش ما منتشر شد هر روز بر تعداد اعضای ورزشی‌مان اضافه می‌شد و باعث شد افرادی با سواد ورزشی بالا به گروه ما بپیوندند و سطح کار تربیت‌بدنی‌مان بالا برود.»

یعقوب‌نژاد در پایان می‌گوید: «در این مدت که شهرآرامحله را دنبال می‌کنم متوجه شده‌ام که توجه این رسانه به ورزش چقدر زیاد است و همراه ورزش و ورزشکاران است، هر چند هنوز جا دارد بیش از این به معرفی ورزش‌‌های همگانی پرداخته شود.»

ارسال نظر
نظرات بینندگان
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
0
منو اد کنید