کد خبر: ۳۵۸۴
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

خیابان صیادشیرازی8،کوچه سبز صیاد 

خیابان «صیاد شیرازی8» یکی از معابر اصلی محله آب و برق است که از بولوار شهید صیادشیرازی به خیابان حافظ و بولوار شهید صارمی امتداد دارد. این خیابان با اجرای نمیه کاره طرح تعریض در حال حاضر حالت دندان‌موشی پیدا کرده و بهسازی آن در انتظار عقب‌نشینی تمام املاک است.

خیابان «صیاد شیرازی8» یکی از معابر اصلی محله آب و برق است که از بولوار شهید صیادشیرازی به خیابان حافظ و بولوار شهید صارمی در محله «هفت‌تیر» امتداد دارد. این خیابان با اجرای نمیه کاره طرح تعریض در حال حاضر حالت دندان‌موشی پیدا کرده و بهسازی آن در انتظار عقب‌نشینی تمام املاک است. این معبر به‌سبب وجود یک راسته پارک خطی محل مناسبی برای پیاده‌روی و دوچرخه سواری است. 

مسجد و کتابخانه امام جعفرصادق(ع) اصلی‌ترین مرکز فرهنگی این خیابان است. کتابخانه مسجد با مساحت 350مترمربع و یک سالن مطالعه با گنجایش 100نفر، بیشتر از 70هزار جلد کتاب را در خود جای داده است.

 

بوستان مشکین با مساحت یک هکتار و امکاناتی مانند پارک بازی کودکان، سرویس بهداشتی، مسیرهای پیاده‌روی، آلاچیق و آب‌نما از اصلی‌ترین مراکز تفریحی این راسته خیابان به حساب می‌آید.

 

پارک خطی سرو از دیگر کاربری‌های فضای سبز این معبر است که به انواع لوازم ورزشی مجهز شده و برای ورزش صحبگاهی اهالی محیطی ایده‌آل است.

 

مجموعه ورزشی روباز در این خیابان محیطی پرنشاط است و در رشته‌های ورزشی والیبال، فوتبال، بسکتبال و هندبال امکان ارائه خدمات دارد.

 

ارسال نظر