کد خبر: ۳۸۶۰
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

کوچه دانشگاه پیام نور

خیابان آموزگار شهید رجایی71 قسمتی از خیابان شهید ستاری را تشکیل می‌دهد. این معبر، بولوار آموزگار را به بزرگراه امام علی(ع) متصل می‌کند. از آنجا که عرض آن متناسب با حجم تردد وسایل نقلیه عبوری نیست سبب ترافیک شده است. با وجود این معبر یاد شده یک راه برای فرار از ترافیک بولوار آموزگار به حساب می‌آید.

خیابان آموزگار شهید رجایی71 قسمتی از خیابان شهید ستاری را تشکیل می‌دهد. این معبر، بولوار آموزگار را به بزرگراه امام علی(ع) متصل می‌کند. از آنجا که عرض آن متناسب با حجم تردد وسایل نقلیه عبوری نیست سبب ترافیک شده است. با وجود  این معبر یاد شده  یک راه برای فرار از  ترافیک بولوار آموزگار به حساب می‌آید.

مسیر کال چهل‌بازه از انتهای این خیابان عبور می‌کند که بر روی آن، پل شهید ستاری ایجاد شده است. خشک‌بودن دائمی این مسیر و گردوخاک ناشی از آن برای اهالی دردسرساز شده است.

 

 

دبیرستان پسرانه نمونه دولتی اردکانی، در خیابان شهید رجایی71 قرار گرفته و جزو مراکز افتخارآفرین منطقه و شهر مشهد در حوزه‌های علمی در سال‌های اخیر بوده است.

 

 

ساختمان دانشگاه پیام‌ نور مرکز مشهد در این خیابان قرار دارد که سبب تردد دانشجویان و استادان دانشگاه در این معبر شده است.

 

 

فروشگاه شهر ما تنها مرکز خرید این معبر نسبتا پرجمعیت است. این فروشگاه تا چند هفته قبل، مرکز خرید اصلی برای اهالی بود که اکنون به‌دلایل نامشخصی تعطیل و موجب نارضایتی ساکنان محله شده است.
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اعظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
0
دمتان گرم از معرفی مشهد خصوصا منطقه صدف