کد خبر: ۳۹۸۷
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

کوچه اورژانسی

این کوچه اکنون با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. این تعبیر بسیاری از ساکنان کوچه شهیدقربانی16 است که به‌دلیل طولانی شدن اجرای طرح اگو در این کوچه، این روزها خلقشان تنگ است؛ معبری که مشابه خیلی از کوچه‌های این حوالی، تنگ، طولانی و باریک است و عبور‌ومرور را برای اهالی سخت می‌کند، چه برسد به تردد خودروها. این معبر محل استقرار چند مجموعه آموزشی، فرهنگی و درمانی است. حداقل انتظاری که اهالی از مسئولان شهری دارند، تدبیر برای پیاده‌رو‌های زخمی و آسفالت خراب اینجاست.

«این کوچه اکنون با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند.» این تعبیر بسیاری از ساکنان کوچه شهیدقربانی16 است که به‌دلیل طولانی شدن اجرای طرح اگو در این کوچه، این روزها خلقشان تنگ است؛ معبری که مشابه خیلی از کوچه‌های این حوالی، تنگ، طولانی و باریک است و عبور‌ومرور را برای اهالی سخت می‌کند، چه برسد به تردد خودروها. این معبر محل استقرار چند مجموعه آموزشی، فرهنگی و درمانی است. حداقل انتظاری که اهالی از مسئولان شهری دارند، تدبیر برای پیاده‌رو‌های زخمی و آسفالت خراب اینجاست.

 

بعد‌از سال‌ها انتظار نوبت اجرای طرح اگو در این کوچه رسیده، اما طولانی‌شدن اجرای آن، رفت‌وآمد را برای عابران سخت کرده است.

 

پایگاه اورژانسی که از سال‌1396 در این معبر فعال شده، تا‌به‌حال به فریاد خیلی از مصدومان و حادثه‌دیدگان محله رسیده است.

 

از برنــــامـــه‌های مـــتنوع کانون  فرهنگی و تبلیغی امام‌حسین‌(ع) ، بیشتر اتباع و مهاجران که ساکن این محدوده هستنداستفاده می‌کنند.

 

مرکز خدمات جامع سلامت شهــــری چهارده‌معصوم(ع) زیر‌نظر مرکز بهداشت فعال است و کمبود مجموعه درمانی در این حوالی را جبران می‌کند.
ارسال نظر