کد خبر: ۷۱۴۶
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

معبری آشنا برای نابینایان

وجود مرکز بهزیستی و بیمارستان هفده‌شهریور سبب شده همیشه در دو سمت این خیابان خودرو پارک باشد. حدود دویست‌متر سمت راست این معبر، مرکز «جامعه نابینایان» قرار داردو پیاده‌روسازی در همین فاصله، خاص این افراد اجرا شده است.

کوهسنگی ۱۸ معبری یک‌طرفه است که خودرو‌ها از آنجا به خیابان حکیم نظامی می‌روند. وجود مرکز بهزیستی و بیمارستان هفده‌شهریور سبب شده است همیشه در دو سمت این خیابان خودرو پارک باشد. حدود دویست‌متر سمت راست این معبر، مرکز «جامعه نابینایان» قرار دارد و پیاده‌روسازی در همین فاصله، خاص این افراد اجرا شده، اما بعد از آن، دیگر پیاده‌رو مناسب شرایط آن‌ها نیست.

معبری آشنا برای نابینایان

اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی خراسان رضوی در ابتدای این خیابان قرار دارد. پذیرش گروه‌های هدف در مراکز شبانه‌روزی، اجرای دستورات قضایی، میز ارتباطات مردمی و ... از وظایف این اداره است.

معبری آشنا برای نابینایان

مرکز جامعه نابینایان از سال‌۱۳۷۷ آغاز به کار کرده و سه‌سال است در این معبر فعالیت می‌کند. در این مرکز مردم نهاد، خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی ویژه نابینایان ارائه می‌شود.

معبری آشنا برای نابینایان

درختان قدیمی و سر‌به‌فلک‌کشیده نشان از قدمت زیاد این معبر دارد، اما همین درختان قدیمی به‌دلیل نبود باغچه‌های بزرگ و فاصله کم با خانه‌ها در گذر زمان آسیب می‌بینند.

معبری آشنا برای نابینایان

بیمارستان هفده‌شهریور سال ۱۳۴۸ تأسیس شد؛ این بیمارستان ویژه تامین اجتماعی قبل از انقلاب اسلامی با نام ۲۵ بهمن شناخته می‌شد.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44