کد خبر: ۸۷۲۱
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

طاووس الهیه به بهار آراسته شد

منطقه‌۱۲ نیز همچون سایر مناطق، خانه‌تکانی را از اوایل اسفند آغاز کرده است و نیرو‌های خدماتی منطقه با تلاش و پشتکار، بخش بزرگی از کار را به پایان رسانده‌اند.

این روز‌ها پاکبانان و باغبانان شهرداری مشغول بهارند. به رسم هر‌ساله خیابان‌ها و کوچه‌های مشهد، بوی بهار می‌گیرند. بهاری که با‌وجود المان‌ها، فرش‌گل‌ها، دیوارنگاری‌ها و آذین‌بندی‌ها زیباتر هم می‌شود.

نیرو‌های فضای سبز و خدمات شهری شهرداری با سطل‌های رنگ و گلدان‌های بهاری در گوشه‌گوشه شهر دیده می‌شوند. رنگ‌آمیزی جداول و تابلوها، کاشت گل‌ها و آماده‌کردن فضای المان‌ها، هرس درختچه و درختان، از کار‌های روزانه این نیرو‌های فعال شهر امام‌مهربانی‌هاست.

منطقه‌۱۲ نیز همچون سایر مناطق، خانه‌تکانی را از اوایل اسفند آغاز کرده است و نیرو‌های خدماتی منطقه با تلاش و پشتکار، بخش بزرگی از کار را به پایان رسانده‌اند. گل‌های رنگارنگ بر پر‌های طاووس میدان ولیعصر (عج) جلوه‌ای زیبا بخشیده است.

 

آراستن طاووس الهیه به بهار

حسین فعال‌تقی‌آبادی، ازباغبانان شهرداری، مشغول آبیاری گل‌های بنفشه در میدان نیایش است. ۵۸‌سال دارد و شش‌سالی می‌شود که با شهرداری منطقه همکاری می‌کند.
اجرای طرح‌های استقبال از بهار حس و حال خوبی برای او و همکارانش به‌دنبال دارد و می‌گوید: لبخند مردم خستگی را از تنمان بیرون می‌آورد.

 

آراستن طاووس الهیه به بهار

هادی هراتی، نیروی خدمات شهری منطقه، ۴۶ سال دارد. او می‌گوید: با رنگ‌آمیزی جداول و هرس درختان حال و هوای شهر را بهتر می‌کنیم. دوست داریم همه با آمدن بهار از حضور در شهر لذت ببرند.

آراستن طاووس الهیه به بهار

نیرو‌های فضای سبز، لچکی‌های خیابان مجیدیه‌۱۴ را با گل‌های شب‌بو، همیشه‌بهار و عسلی رنگارنگ می‌کنند. این کار فرش‌های گل را در گوشه‌و‌کنار منطقه پدید آورده است.

آراستن طاووس الهیه به بهار

کاشت گل توسط دانش‌آموزان دبستان نجفی‌گل در باغچه‌های مدرسه و درکنار نیرو‌های فضای سبز در قاب استقبال از بهار‌۱۴۰۳ جای می‌گیرد. این کار حس و حال بهار را برای این دانش‌آموزان متفاوت کرده است.

آراستن طاووس الهیه به بهار

رنگ‌آمیزی نیمکت‌ها و سطل‌های زباله در بوستان انتهای خیابان سجادیه ۶ این محدوده را مانند بسیاری از بوستان‌های منطقه نونوار کرده است. نیرو‌های زحمتکش شهرداری د‌رمجموع بیش‌از ۳‌هزار وسیله پارکی را رنگ کرده‌اند.

* این گزارش پنج‌شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در شماره ۵۴۳ شهرآرامحله منطقه ۱۱ و ۱۲ چاپ شده است.

ارسال نظر