کد خبر: ۱۸۷۴
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کتابخانه امامین همامین؛ پاتوقی برای طلاب حوزه

این کتابخانه سال 1386 به همت آیت الله مکارم شیرازی در مشهد شروع به فعالیت کرد و در سال 1387 به جمع کتابخانه‌های مشارکتی نهاد کتابخانه‌های عمومی پیوست. کتابخانه امامین همامین (ع) در راستای ترویج مکتب اهل بیت (ع) و ارائه خدمات علمی و فرهنگی و در اختیار گذاشتن آخرین دستاوردهای متون دینی به پژوهشگران حوزه و دانشگاه پایه‌گذاری شده و آماده پذیرایی از طلاب و دانشجویان و اهل تحقیق است و هم اکنون بیش از 17000جلد کتاب با موضوعات مذهبی و حوزوی به مخاطبان خود خدمات ارائه می دهد.

شاید یک بار وقت خرید از مقابلش عبور کرده باشید، یا در حالی‌که با عجله گام برمی‌داشتید تا از اتوبوس جا نمانید، جایی توی ذهنتان سپردید که وقتی را برای گشتن در کتابخانه محله خالی بگذارید، اما روزمرگی‌ها فکرتان را جای دیگری برده و باز غافلتان کرده است. شاید هم در کودکی بارها قدم به این کتابخانه‌ها گذاشتید و همراه با «جبار باغچه‌بان»، «محمود حکیمی»، «عباس یمینی شریف» و حتی «ژول‌ورن» دنیا را گشته‌اید اما مدت‌هاست که دیگر نام و نشانش را هم فراموش کرده‌اید. در این گزارش ما قرار است دستتان را بگیریم و شما را به کتابخانه امامین هماهمین در محله راه آهن ببریم.

این کتابخانه سال 1386 به همت آیت الله مکارم شیرازی در مشهد شروع به فعالیت کرد و در سال 1387 به جمع کتابخانه‌های مشارکتی نهاد کتابخانه‌های عمومی پیوست.

کتابخانه امامین همامین (ع) در راستای ترویج مکتب اهل بیت (ع) و ارائه خدمات علمی و فرهنگی و در اختیار گذاشتن آخرین دستاوردهای متون دینی به پژوهشگران حوزه و دانشگاه پایه‌گذاری شده و آماده پذیرایی از طلاب و دانشجویان و اهل تحقیق است و هم اکنون بیش از 17000جلد کتاب با موضوعات مذهبی و حوزوی به مخاطبان خود خدمات ارائه می دهد.

 

ساعت کار: کتابخانه امامین همامین (ع) همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 19 بعدازظهر خدمات زیر را برای اعضای خود فراهم می‌کند.

نشانی: خیابان بهجت، بهجت 8، سه راه دوم، سمت چپ، طبقه منهای یک زائرسرای امام محمدباقر (ع) و امام جعفرصادق (ع) 

 

ارسال نظر