کد خبر: ۶۷۳۴
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

کوچه سرسبز آموزش در دانش‌آموز

هم‌زمان با آغاز سکونت در کوچه دانش‌آموز۱۱ ، اهالی کاشت نهال را هم در آن آغاز کرده‌اند تا حالا یکی از معابر سرسبز منطقه باشد.

کوچه دانش‌آموز۱۱ به نام شهید ایمان‌پرست نام‌گذاری شده است؛ معبری فرعی در محله دانش‌آموز که مانند بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌های اطرافش این روز‌ها ساخت‌و‌ساز‌های زیادی به خود می‌بیند. هم‌زمان با آغاز سکونت در این معبر، اهالی کاشت نهال را هم در آن آغاز کرده‌اند تا حالا یکی از معابر سرسبز منطقه باشد. با این وجود، وجهه آموزشی در این معبر بسیار پررنگ‌تر ازکاربری فضای سبز آن است.

کوچه سرسبز آموزش در دانش‌آموز

بوستان عقیق عمری بیست‌و‌دو‌ساله دارد و پارکی محلی است که بر سرسبزی این کوچه افزوده است. وسایل ورزشی و بازی این پارک کامل و در بین اهالی پرطرفدار است.

کوچه سرسبز آموزش در دانش‌آموز

دبیرستان شاهد دخترانه وصال در ابتدای کوچه قرار گرفته است. مدرسه‌ای که ۳۲ سال قبل ساخته شده است و می‌توان آن را در دسته قدیمی‌ترین مدارس منطقه قرار داد.

 

کوچه سرسبز آموزش در دانش‌آموز

مراکز آموزشی بسیاری در این معبر فعالیت می‌کنند؛ مراکزی که زیر‌نظر سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان به آموزش حرفه‌های خاص فعالیت دارند، از طلاسازی تا طراحی لباس و معماری شهری در این مراکز آموزش داده می‌شود.

کلمات کلیدی
ارسال نظر