کد خبر: ۴۵۷۳
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

قهرمان کاراته خردسالان مشهد

سیدامیررضا رئیسی مانند بسیاری از هم‌سن‌وسال‌های خود پرتحرک است. او اکنون در هفت‌سالگی، خیلی زود مسیر ورزشی خود را پیدا کرده است.

آن‌قدر در خانه پرانرژی بود و مشت و لگد به کیسه بوکس و وسایل ورزشی‌اش زد که پدر و مادرش به فکر افتادند او را در کلاسی ورزشی ثبت‌نام کنند تا شاید بتواند استعدادش را نشان دهد. امیررضا هم خیلی زود ثابت کرد که تصمیم پدر و مادرش برای ثبت نام او در یک باشگاه کاراته، درست بوده و او در رشته‌های رزمی بسیار مستعد است.

حالا بیش از یک سال از ورود سیدامیررضا رئیسی به باشگاه کاراته می‌گذرد و او توانسته با حمایت پدر و مادرش، از قهرمانی استان تا سومی کشور را تجربه کند.

کاراته انتخاب خودم بود

سیدامیررضا رئیسی مانند بسیاری از هم‌سن‌وسال‌های خود پرتحرک است. او اکنون در هفت‌سالگی، خیلی زود مسیر ورزشی خود را پیدا کرده و پدرش سیدحامد و مادرش سالومه خادم در این مسیر به او و اهدافش توجه دارند تا ادامه راه را هم با موفقیت طی کند.

خودش می‌گوید: سال قبل بود که پدر و مادرم تصمیم گرفتند من را در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنند و خودم خواستم که به کاراته بروم و سبک بودوکیوکوشین کاراته را انتخاب کردم. این رشته هیجان زیادی دارد و باعث می‌شود آدم در رقابت پیشرفت کند.


خردسال قهرمان مشهد و استان

کودک مستعد ورزشکار محله الهیه بعد از مدتی حضور در باشگاه و فراگرفتن آموزش‌ها، در مسابقات مشهد و استان شرکت کرده و توانسته است مقام کسب کند. می‌گوید: من در رده سنی خردسالان در دو مسابقات کاراته مشهد و استان خراسان رضوی شرکت کردم و توانستم به ترتیب با دو و سه پیروزی، قهرمان کاراته خردسالان مشهد و استان شوم و راهی مسابقات کشوری شدم.


امیررضا که حکم‌های قهرمانی و گواهی‌نامه کمربند آبی و زردش را با خود همراه دارد و به ما نشان می‌دهد، درباره آرزوی ورزشی‌اش می‌گوید: دوست دارم همه قهرمانی‌های کشوری و جهانی را به دست بیاورم و خانواده‌ام را خوشحال کنم.

سوم کشور با یک شکست

به گفته مادر امیررضا، به حدی علاقه او به کاراته و حرکت‌های ورزشی زیاد است که علاوه‌بر زمانی که در باشگاه سپری می‌کند، در خانه هم مدام با برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های ورزشی، حرکات ورزشی را تکرار می‌کند و دوست دارد هر حرکت جدیدی را انجام دهد.

امیررضا که همین هفته گذشته از مسابقات کشوری بازگشته است، می‌گوید: بعد از قهرمانی استان برای قهرمانی کشور انتخاب شدم که در این مسابقات یک شکست داشتم و به مقام سوم رسیدم.

پدر امیررضا بیش از هر کسی این روز‌ها دغدغه موفقیت فرزندش و ادامه مسیر فعلی او را دارد و در این خصوص توضیح می‌دهد: سعی می‌کنم هر آنچه را لازم است مهیا کنم تا او بتواند در مسابقات و رشته‌ای که دوست دارد موفق باشد. اگر بتواند در این رشته به تلاشش ادامه دهد و به مسابقات کشوری و جهانی برود و افتخارآفرینی کند قطعا موجب خوشحالی ماست.

ارسال نظر