کد خبر: ۵۵۰۶
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

صادقیه ۱۴، خیابان درمان الهیه

خیابان صادقیه‌۱۴، معبری فرعی در محله نقویه است که تا بولوار مهدیه کشیده می‌شود. تنها مرکز درمانی انتهای محدوده الهیه در این خیابان قرار گرفته است.

خیابان صادقیه‌۱۴، معبری فرعی در محله نقویه است که تا بولوار مهدیه کشیده می‌شود. تنها مرکز درمانی انتهای محدوده الهیه در این خیابان قرار گرفته است و به‌این‌دلیل، اکثر اهالی برای درمان و تهیه دارو به این معبر مراجعه می‌کنند. علاوه‌بر‌این، زمینی برای ایجاد بیمارستان در این معبر اختصاص یافته است که به این خیابان وجهه درمانی می‌دهد.

از نکات جالب درباره صادقیه ۱۴ این است که هیچ زمین خالی با کاربری مسکونی در آن وجود ندارد و همه اراضی ساخته شده‌اند، موضوعی که کمتر در اراضی الهیه به چشم می‌خورد.

خیابان درمان

مرکز خدمات جامع سلامت شهری در ابتدای این معبر قرار گرفته است. این مرکز توسط محمد‌شریف جواهری در سال‌۱۴۰۱ وقف شد و به اسم این واقف نیز نام‌گذاری شده است.

خیابان درمان

زمین بیمارستان صادقیه در این خیابان قرار گرفته است که از حدود شش‌سال قبل به ساخت بیمارستان اختصاص یافته، اما هنوز هیچ اقدامی برای ساخت آن انجام نشده است.

 

خیابان درمان

بوستان یاسمین ۱۰‌سال قبل در این معبر ساخته شده است. این فضای سبز محلی، امکانات پارکی را در خود جای داده و به دلیل اینکه پیش از احداث، مرکز ذخیره نهال منطقه بوده است، درختان بزرگی دارد که سایه پهناوری بر سر شهروندان می‌اندازند.

خیابان درمان

هتل نوین‌پلاس با چهل واحد اقامتی، تنها هتل واقع‌در منطقه ۱۲ است که چهارسال قبل به بهره‌برداری رسید. این مجموعه متعلق‌به شرکت ملی نفت ایران است.

ارسال نظر