کد خبر: ۵۲۶۶
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

خیابانی با کاربری آموزشی در نقویه

خیابان شهیدسیدرحیم سالخورده معبری فرعی در محله نقویه است. این خیابان دو معبر شهیداکبری و شهیدلامی را به یکدیگر متصل می‌کند و به‌جز در زمان بازگشایی و تعطیلی مدارس، خلوت و کم‌تردد است.

خیابان شهیدسیدرحیم سالخورده معبری فرعی در محله نقویه است. این خیابان دو معبر شهیداکبری و شهیدلامی را به یکدیگر متصل می‌کند و به‌جز در زمان بازگشایی و تعطیلی مدارس، خلوت و کم‌تردد است. چند مرکز آموزشی و مهدکودک در این معبر واقع شده‌اند و به همین دلیل اکثر اراضی دو سوی معبر، کاربری آموزشی دارند.

معبری با کاربری آموزشی در نقویه

آموزشگاه سید‌نجف نجفی‌گل هفده‌سال قبل در حاشیه خیابان شهید‌سالخورده ساخته شد. این مجموعه بزرگ‌ترین مدرسه منطقه ۱۲ است که دبستان و دوره اول و دوم متوسطه را در خود جای داده است.

معبری با کاربری آموزشی در نقویه

سالن چندمنظوره جلیل مرشدیان، چهارسال قبل و در کنار هنرستان مرشدیان ساخته شد. این مجموعه، کاربری ورزشی و تفریحی دارد و دانش‌آموزان آموزش‌و‌پرورش ناحیه ۷ از آن بهره‌مند می‌شوند.

معبری با کاربری آموزشی در نقویه

مجتمع داروسازان از‌جمله فضا‌های مسکونی قدیمی منطقه است که حدود چهارده‌سال قبل ساخته شده است. این مجتمع ۹۷‌واحد مسکونی دارد.

معبری با کاربری آموزشی در نقویه

در حاشیه این معبر، فضای سبز جنگلی به چشم می‌خورد. این مجموعه بیش‌از ۴۵۰‌نهال را در خود جای داده است و به‌عنوان مرکز ذخیره نهال منطقه ۱۲ استفاده می‌شود.

ارسال نظر