کد خبر: ۶۸۶
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

خیابان همسایه‌های همدل

کوچه هاتف یکی از قدیمی‌ترین کوچه‌های منطقه ثامن به شمار می‌رود. این محله قدیمی چند ویژگی دارد که مهم‌ترین ویژگی آن وجود حسینیه و مسجد محوری است. وجود همسایه‌های خوب و همدل دیگر ویژگی این کوچه محسوب می‌شود که به قول مهدی غفوریان یکی از ساکنان، در این کوچه اگر یک ساعت همسایه از حال همسایه خبر نداشته باشد روزش شب نمی‌شود!

کوچه هاتف یکی از قدیمی‌ترین محله‌های منطقه ثامن به شمار می‌رود. این محله قدیمی چند ویژگی دارد که مهم‌ترین ویژگی آن وجود حسینیه و مسجد محوری است. ضمن اینکه این محله شهیدپرور میزبان چند خانواده شهید است. در کنار این ویژگی‌های مثبت، کوچه هاتف طی چند سال اخیر درگیر مشکلات زیادی بود که خرابی پیاده‌روها در صدر این مشکلات قرار داشت که خوشبختانه با مطالبه اعضای شورای اجتماعی محلات، سال گذشته شهرداری منطقه در راستا و ادامه نهضت پیاده‌روسازی، پروژه پیاده‌روسازی این کوچه را نیز آغاز کرد. وجود همسایه‌های خوب و همدل دیگر ویژگی این کوچه محسوب می‌شود که به قول مهدی غفوریان یکی از ساکنان، در این کوچه اگر یک ساعت همسایه از حال همسایه خبر نداشته باشد روزش شب نمی‌شود!

 

پیاده‌روسازی و آسفالت کوچه هاتف بیش از ۷۰درصد پیشرفت داشته است و در اواسط تابستان به بهره برداری می‌رسد

 

مسجد صاحب الزمان (عج) که حدود ۵۵ سال قدمت دارد به قول اهالی این محله خانه دوم همه است. دید و بازدید‌ها و حل مشکلات اهالی در این مسجد رخ می‌دهد ‌

 

حسینیه شاهرودی‌ها هم پاتوق خیلی از جوانان محله است. این حسینیه ۳۶ ساله رزمنده‌های زیادی را راهی جبهه کرده است.

ارسال نظر