کد خبر: ۳۳۱۷
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

میان‌بر به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

خیابان شهید فلاحی4 که با عنوان بولوار برادران شهید حسینی نام‌گذاری شده است یکی از معابر اصلی و پرتردد در محله لشکر است. این خیابان که جزو اولین خیابان‌های ساخته‌شده در محله لشکر و محدوده قاسم‌‌آباد است به‌دلیل استقرار چند مرکز مهم شهری، روزانه محل رفت‌وآمد بسیاری از شهروندان از مناطق مختلف است. یک ویژگی دیگر این معبر که آن را بااهمیت می‌کند، راه داشتن به بزرگراه آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی است. به همین دلیل این معبر مسیر میان‌بر خودروهایی است که می‌خواهند از قاسم‌آباد بدون طی‌کردن بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برسند.

خیابان شهید فلاحی4 که با عنوان بولوار برادران شهید حسینی نام‌گذاری شده است یکی از معابر اصلی و پرتردد در محله لشکر است. این خیابان که جزو اولین خیابان‌های ساخته‌شده در محله لشکر و محدوده قاسم‌‌آباد است به‌دلیل استقرار چند مرکز مهم شهری، روزانه محل رفت‌وآمد بسیاری از شهروندان از مناطق مختلف است.

 یک ویژگی دیگر این معبر که آن را بااهمیت می‌کند، راه داشتن به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است. به همین دلیل این معبر مسیر میان‌بر خودروهایی است که می‌خواهند از قاسم‌آباد بدون طی‌کردن بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برسند.

تأسیس مؤسسه آموزش عالی خاوران در سال84 در این خیابان یکی از مهم‌ترین دلایل تردد قشر جوان در این معبر است.

 

زائرسرا و مجتمع رفاهی نیروی دریایی مشهد در اواسط این خیابان قرار دارد و در طول سال پذیرای خانواده کارکنان نیروی دریایی از شهرهای مختلف کشور است.

 

برای رفتن به مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا که به انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد وابسته است، می‌توانید از معابر فرعی خیابان فلاحی4 عبور کنید.

 

وجود مجتمع‌های مسکونی ساخته شده توسط شرکت‌ تعاونی سازمان‌های مختلف یکی از ویژگی‌های معمول در این خیابان است.
ارسال نظر