کد خبر: ۳۶۴۳
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

مصلی 2،کوچه خوراک دام و طیور

در این بخش از محله کارمندان اول علاقه‌مندان به حیوانات از محله‌های دور و نزدیک می‌آیند تا از انبوه مغازه‌های ردیف‌شده در کنار هم برای دام و طیور خود خوراک تهیه کنند. گرچه پرندگان گذری هم مهمان همیشگی کیسه‌های ارزن، گندم، جو، شاهدانه و... مقابل مغازه‌ها هستند.اما طرف دیگر این کوچه نیز کارکرد متفاوتی دارد.

اگر اهل نگهداری پرندگان هستید و احیانا در گوشه و کنار شهر دام دارید، حتما گذرتان به  کوچه مصلی2 افتاده است. در این بخش از محله کارمندان اول منطقه6 علاقه‌مندان به حیوانات از محله‌های دور و نزدیک می‌آیند تا از انبوه مغازه‌های ردیف‌شده در کنار هم برای دام و طیور خود خوراک تهیه کنند. گرچه پرندگان گذری هم مهمان همیشگی کیسه‌های ارزن، گندم، جو، شاهدانه و...  مقابل مغازه‌ها هستند.اما طرف دیگر این کوچه نیز کارکرد متفاوتی دارد. دو هنرستان عریض و طویل با رشته‌های خاص تحصیلی که باعث شد  دانش‌آموزان از همه جای شهر به این محله بیایند.

حتما برنامه عصر جدید و اجرای درخشان دختران خورشید با شعار بمب انرژی را دیده‌اید. یکی از پاتوق‌های اصلی این استعدادها برای  تمرین، سالن ورزشی ژیمناستیک شهید رجایی در ابتدای کوچه مصلی2 است.
هنرستان پسرانه کار و دانش جهان پهلوان تختی بین دانش‌آموزان علاقه‌مند به مهارت‌های فنی شناخته شده است. مدرسه‌‌ای  که در سال1379 بنای آن گذاشته شد.

 

بیش از 300دانش‌آموز  هنرستان کار و دانش محمودیه خیامی5  در رشته‌های تحصیلی جالب و متنوع ادامه تحصیل می‌دهند. از بورس و اوراق بهادار گرفته تا انیمیشن سازی.

 

جایگاه اختصاصی پمپ گاز 105مشهد در همین کوچه فرعی نه چندان بزرگ قرار گرفته است و گاه صف طولانی خودروها به شلوغی کوچه دامن می‌زند.

 

ارسال نظر