کد خبر: ۶۱۵۳
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

دکل راه ماشین‌ها را تنگ کرده است

اهالی خیابان شهید‌بابا‌نظر ۲۶.۱ برای رفع مشکل ترافیک، پیگیر جابه‌جایی دکل برق وسط معبر هستند و می‌گویند با تعریض خیابان ترافیک سبک‌تر می‌شود.

خیابان شهید‌بابا‌نظر ۲۶.۱ به‌دلیل اتصال به خیابان پنج‌تن، از پرترافیک‌ترین معابر منطقه به‌ویژه در ساعت‌های پرتردد است. وجود داروخانه و دیگر واحد‌های تجاری، به شلوغی این خیابان دامن می‌زند و رفع ترافیک این معبر، اصلی‌ترین خواسته و مطالبه مردمی است. اهالی برای رفع مشکل، پیگیر جابه‌جایی دکل برق وسط معبر هستند و می‌گویند با برداشتن دکل و تعریض خیابان ترافیک سبک‌تر می‌شود.

یک دکل، عامل ترافیک یک خیابان در پنج‌تن

پاگیری مسجد رسول‌الله (ص) به اقدام خیر حاج‌محمد‌تقی و حاج‌محمد‌علی غفوریان خرازی برمی‌گردد. آن‌ها زمین مسجد را وقف کردند و غلامحسین روح‌الامینی و غلامرضا غفورنیا برای ساخت آن آستین بالا زدند و مسجد سال‌۱۳۵۹ افتتاح شد.

یک دکل، عامل ترافیک یک خیابان در پنج‌تن

مرکز درمانی و بازتوانی معتادان تحت نظارت اداره کل بهزیستی در این معبر فعال است و درزمینه درمان و ترک وابستگی به مواد به افراد کمک می‌کند.

یک دکل، عامل ترافیک یک خیابان در پنج‌تن

یکی از ایستگاه‌های اصلی و شلوغ اتوبوس در این معبر قرار دارد و مسیر تردد آن به محلات رده، التیمور، شهید قربانی و‌... است.

یک دکل، عامل ترافیک یک خیابان در پنج‌تن

تصویر سرداران شهید علی‌اصغر حسینی‌محراب و محمد‌ابراهیم شریفی، سید‌علی ابراهیمی و روحانی شهید، سید‌رضا کامیاب به‌همراه علی‌اکبر زوار، شهید مدافع حرم، بر دیوار بزرگ این معبر نقش بسته است.

کلمات کلیدی
ارسال نظر