کد خبر: ۷۲۳۵
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

معبری در محاصره زمین‌های رهاشده

خیابان شهید رفیعی‌۱۰ یکی از معابر پررفت‌و‌آمد محله رسالت است که از سمت دیگر به خیابان شریعتی‌۷۰ می‌رسد. یکی از دلایل تردد زیاد خودرو‌ها در این مسیر، این است که همه خیابان‌های شهید رفیعی زوج مسدود است و تردد در این معابر فرعی از مسیر خیابان رفیعی‌۱۰ انجام می‌شود.

خیابان شهید رفیعی‌۱۰ یکی از معابر پررفت‌و‌آمد محله رسالت است که از سمت دیگر به خیابان شریعتی‌۷۰ می‌رسد. یکی از دلایل تردد زیاد خودرو‌ها در این مسیر، این است که همه خیابان‌های شهید رفیعی زوج مسدود است و تردد در این معابر فرعی از مسیر خیابان رفیعی‌۱۰ انجام می‌شود. علاوه‌براین انواع کاربری تجاری، آموزشی، تفریحی و مذهبی در این معبر قرار دارد و به‌عنوان یک مرکز محله پرتکاپو بین اهالی شناخته می‌شود.

معبری در محاصره زمین‌های رهاشده

مسجد جوادالائمه (ع) بعداز گذشت سال‌ها همچنان نیمه‌کاره باقی مانده است. در این مسجد، شورای همیاری حل اختلاف، پایگاه بسیج خواهران و برادران و خیریه به‌صورت فعال حضور دارد.

معبری در محاصره زمین‌های رهاشده

دبستان پسرانه دکتر علی شریعتی، یکی از مراکز آموزشی جدید محله رسالت است که از سال ۱۳۹۸ میزبان دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی است.

معبری در محاصره زمین‌های رهاشده

ساختمان جدید پایگاه سلامت شهری شریعتی به‌تازگی در این معبر افتتاح شده و خدماتی ازجمله واکسیناسیون کودکان، مشاوره تغذیه و روان‌شناسی و غربالگری بینایی را انجام می‌دهد.

معبری در محاصره زمین‌های رهاشده

یکی از معضلات بزرگ خیابان شهید رفیعی وجود اراضی رهاشده بزرگ‌مقیاس است که سال‌هاست به حال خود رها شده و امنیت این معبر را به خطر انداخته است.

ارسال نظر